Przetargi.pl
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z pracami towarzyszącymi w budynku przy ul. Owocowej 10 w Chełmie Śląskim

Gmina Chełm Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-403 Chełm Śląski, ul. Konarskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 257 503 , fax. 322 257 504
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełm Śląski
    ul. Konarskiego 2
    41-403 Chełm Śląski, woj. śląskie
    tel. 322 257 503, fax. 322 257 504
    REGON: 27259334800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmsl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z pracami towarzyszącymi w budynku przy ul. Owocowej 10 w Chełmie Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) demontaż starej instalacji grzewczej b) prace montażowe elementów instalacji grzewczej c) montaż grzejników stalowych – ok 43 sztuk d) roboty wykończeniowe e) inne roboty nie wymienione powyżej a przedstawione w dokumentacji i przedmiarze robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100gr.). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 24.07.2020r. do godz. 10:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XI ppkt. 1 SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez Wykonawcę oferty. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: b) pieniądzu; c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczościwa w (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto nr 29 1240 4227 1111 0000 4847 4168 z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: 271.2.12.2020. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 24.07.2020 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, adres: Urząd Gminy Chełm Śląski 41-403 Chełm Śląski, ul. Konarskiego 2, Sekretariat (pokój 201). Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty, a jedynie ich kopie. 6.Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium we wszystkich przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zał. Nr 6 do SIWZ) 3.Potwierdzenie wniesienia wadium. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 5.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku gdy oferta oświadczenia wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach