Przetargi.pl
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z modernizacją węzła cieplnego w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 74 „Przy Zielonym Wzgórzu” przy ul. Wolskiej 79” w Warszawie (nr postępowania 18/ZP/2020)

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 15259663001610
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z modernizacją węzła cieplnego w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 74 „Przy Zielonym Wzgórzu” przy ul. Wolskiej 79” w Warszawie (nr postępowania 18/ZP/2020)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z modernizacją węzła cieplnego w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 74 „Przy Zielonym Wzgórzu” przy ul. Wolskiej 79” w Warszawie. 2) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano do wykonania nw. roboty budowlane, w szczególności: a) w zakresie remontu instalacji centralnego ogrzewania: - demontaż istniejącej poziomów instalacji centralnego ogrzewania (rurociągi, zawory, izolacja), - roboty budowlane, przebicia stropów i ścian, - montaż rurociągów, grzejników, armatury odcinającej i regulacyjnej, - roboty antykorozyjne i izolacyjne, - płukanie instalacji, próby szczelności, regulacja armatury podpionowej oraz grzejnikowej, - roboty budowlane poinstalacyjne, malowanie ścian (tła za grzejnikami), uzupełnienie tynków, malowanie stropów po przebiciach, montaż tulei w stropach itp.). - wywóz gruzu, złomu i materiałów z demontażu izolacji. b) w zakresie remontu węzła cieplnego: - demontaż istniejącego węzła cieplnego (makieta, wymienniki, pompy, naczynie przeponowe, izolacja, rurociągi, rozdzielacze, armatura kontrolno-pomiarowa, zaporowa, stabilizatory temperatury, automatyka) wykonanie dwufunkcyjnego węzła cieplnego w układzie szeregowo-równoległym w zakresie technologii i automatyki. Płukanie, próby ciśnieniowe na wysokich i niskich parametrach, uruchomienie węzła. - wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniu węzła cieplnego w zakresie rozdzielnicy węzła RWC, ochrony przepięciowej II, instalacji siłowej, zabezpieczenia i sterowania pomp, instalację automatyki, oświetlenia i ochrony od porażeń, wykonanie pomiarów, - pomieszczenie węzła otynkować, wyłożyć ściany glazurą do wysokości 1,8 m oraz podłogi płytkami trudno ścieralnymi, pomalować ściany i sufit. Istniejąca wentylację nawiewną i wywiewną oczyścić i udrożnić, zamontować kratki wentylacyjne, wymienić zlew z doprowadzeniem zimnej wody i podłączyć do kanalizacji, udrożnić istniejącą studnię schładzającą i wpust podłogowy), wykonać odwodnienie (z rur stalowych z lejkami ściekowymi), wymienić przewody instalacji z.w. i c.c.w w obrębie węzła cieplnego. Wywieść gruz, złom i materiały z demontażu izolacji. c) w zakresie remontu instalacji centralnej ciepłej wody: - demontaż istniejącej poziomów instalacji ciepłej wody i cyrkulacji (rurociągi, zawory, izolacja) - roboty budowlane, przebicia stropów i ścian, kucie bruzd - montaż rurociągów, , armatury odcinającej , regulacyjnej, baterii umywalkowych, zlewozmywakowych i natryskowych, zaworów mieszających, - roboty izolacyjne, - płukanie instalacji, próby szczelności, regulacja armatury podpionowej, - roboty budowlane poinstalacyjne, malowanie ścian, uzupełnienie tynków, malowanie stropów po przebiciach, ułożenie glazury i terakoty) - wywóz gruzu, złomu i materiałów z demontażu izolacji. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób ich wykonania określa dokumentacja projektowa wymiany instalacji centralnego ogrzewania wraz z modernizacją węzła cieplnego w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 74 „Przy Zielonym Wzgórzu” przy ul. Wolskiej 79, wykonana przez ModernEko Wojciech Świerczyński z siedzibą w Częstochowie przy ul. Pietrusińskiego 12 lok. 9,, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty: a) projekt budowlano-wykonawczy remontu instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego - węzeł cieplny technologia i automatyka, b) projekt budowlano-wykonawczy remontu instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego - węzeł cieplny roboty elektryczne, c) projekt budowlano-wykonawczy remontu instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego – instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody, d) specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 szt., e) przedmiary robót służące do celów informacyjnych – 3 szt. ww. dokumentacja stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ, oraz wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności ogólnobudowlane oraz dotyczące wymiany instalacji i urządzeń sanitarnych oraz instalacji elektrycznej w węźle cieplnym, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 5. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 481.700,00 zł. 6. Zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z dokumentami, wskazanymi w pkt 2 ppkt 3 i zapisami Części X i XI SIWZ oraz terenem wykonywania przyszłych robot budowlanych. 7. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz cześć XIII SIWZ. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust 4 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ETAP SKŁADANIA OFERT: 1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ, składa się z: - wypełnionego formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełnionego formularza „Doświadczenie personelu kluczowego” – Załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Ponadto do oferty należy dołączyć: a) dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów, b) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załączniki nr 2a oraz 2b do SIWZ), o których mowa w ppkt 2) lit. a) i b) oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują prace, do realizacji których te zdolności są wymagane (podwykonawstwo). Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ww. oświadczenie powinno być złożone: a) w oryginale (w formie pisemnej) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, b) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem, c) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców w zakresie oświadczenia, które każdego z nich dotyczy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w Części III.3., dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) oświadczenie, o którym mowa powyżej w ppkt 3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie (dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), 3) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach