Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 077 5415930
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11A 11A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 077 5415930
REGON: 00000138200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w segmentach A, B, E i F w Budynku Głównym Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Oleskiej 48 w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w segmentach A, B, E i F w Budynku Głównym Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Oleskiej 48 w Opolu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Opis warunków 2.1 Zamawiający opisuje warunek z pkt. 1.1.2: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1.1 wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 zadania budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. 2.1.2 dysponują osobą - kierownikiem budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118). 3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków 3.1 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. 3.2 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2 i nr 3 do SIWZ. 2 Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu : Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. (Dz. U. 188, poz. 1155) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 4.1 wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym celu należy wypełnić zał. nr 4 i dołączyć referencje. 4.2 wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru w zał. nr 5 SIWZ, i zał. nr 6). 4.3 pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.4.2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4.4 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ustawą z dnia 7 lipca Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia tj.: 4.4.1 uprawnienia budowlane do kierowania budową, 4.4.2 zaświadczenia wydane przez izbę samorządu zawodowego potwierdzające aktualny wpis kierownika budowy na listę członków tej izby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont układu wentylacji i klimatyzacji Bloku operacyjnego i Sali cięć cesarskich szpitala należącego do PCM S.A. w Prudniku.
Dodano: 2016-06-29 - Modernizacja systemu klimatyzacji w obiektach Urzędu Miejskiego w Strzelcach Opolskich - etap II
Dodano: 2016-06-29 - Przetarg nieograniczony na instalację wentylacji mechanicznej w budynku Domu Dziecka w Tarnowie Opolskim- II etap
Dodano: 2014-09-18 - Przetarg nieograniczony na instalację wentylacji mechanicznej w budynku Domu Dziecka w Tarnowie Opolskim
Dodano: 2014-07-08 - Wymiana stolarki okiennej i zainstalowanie urządzeń wentylacyjnych dla pomieszczeń od strony ul. Ozimskiej w budynkach mieszkalnych Ozimska 93 i 95. realizowana w ramach zadania pn: Budowa wiaduktu w ciągu ul. Ozimskiej nad linią PKP wraz z przebudową układu komunikacyjnego ul. Ozimskiej, Rejtana, Kolejowa.
Dodano: 2011-10-26 - Wymiana stolarki okiennej i zainstalowanie urządzeń wentylacyjnych dla pomieszczeń od strony ul. Ozimskiej w budynkach mieszkalnych Ozimska 93 i 95. realizowana w ramach zadania pn: Budowa wiaduktu w ciągu ul. Ozimskiej nad linią PKP wraz z przebudową układu komunikacyjnego ul. Ozimskiej, Rejtana, Kolejowa.
Dodano: 2011-10-05 - Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń sterylizatorni zlokalizowanych w budynku szpitala MSWiA w Opolu
Dodano: 2011-07-14 - Wykonanie projektu wykonawczego i realizacja instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej z całorocznym normowaniem temperatury w wentylowanych pomieszczeniach na XIII piętrze DS. Niechcic
Dodano: 2010-12-07 - Wykonanie projektu wykonawczego i realizacja instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej z całorocznym normowaniem temperatury w wentylowanych pomieszczeniach na XIII piętrze DS. Niechcic
Dodano: 2010-10-19 - Wykonanie projektu wykonawczego i realizacja instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej z całorocznym normowaniem temperatury w wentylowanych pomieszczeniach na XIII piętrze DS. Niechcic
Dodano: 2010-07-21