Przetargi.pl
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w MSP nr 7

Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7 ogłasza przetarg

  • Adres: 44194 Knurów, ul. Jedności Narodowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 352 739 , fax. 322 352 739
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7
    ul. Jedności Narodowej 5
    44194 Knurów, woj. śląskie
    tel. 322 352 739, fax. 322 352 739
    REGON: 106805200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w MSP nr 7
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot umowy obejmuje wymianę instalacji centralnego ogrzewania w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 7, zlokalizowanej w Knurowie przy ul. Jedności Narodowej 5 2. Zakres robót obejmuje: 1) wymiana grzejników na nowe stalowe płytowe 2) wymiana armatury grzejnikowej 3) wymiana istniejących przewodów c.o. na nowe rurociągi stalowe zaprasowane 4) próba szczelności 5) regulacja układu grzewczego 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej wszelkie normy. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres zadeklarowany w ofercie, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Dokumentu Gwarancyjnego, stanowiący zał. nr 5 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach