Przetargi.pl
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku NZOZ przy ul. Sienkiewicza 53/1 w Białymstoku - nr sprawy: TT/DZ/3412/56/13.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku NZOZ przy ul. Sienkiewicza 53/1 w Białymstoku - nr sprawy: TT/DZ/3412/56/13.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku NZOZ przy ul. Sienkiewicza 53/1 w Białymstoku na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji. 2. Szczegółowy zakres planowanych prac: 1) demontaż istniejącej instalacji co (poza istniejącymi grzejnikami stalowymi płytowymi), 2) montaż nowej instalacji co z wykorzystaniem rurociągów z rur stalowych ocynkowanych powlekanych typu Steel o złączach zaciskowych, grzejników stalowych płytowych osadzonych na przedłożonych wspornikach jak dla grzejników higienicznych, armatury regulacyjnej i odcinającej z przeprowadzeniem koniecznych prób, uruchomieniem i regulacją instalacji, 3) wymianę istniejących rozdzielaczy w pomieszczeniu węzła cieplnego z armaturą, osprzętem i izolacją, 4) demontaż i ponowny montaż zabudów grzejników w niektórych pomieszczeniach, 5) demontaż i ponowny montaż zabudowy rurociągów poziomych w pomieszczeniu użytkowym w piwnicy budynku z przywróceniem powierzchni budowlanych do stanu pierwotnego (należy uwzględnić roboty demontażowe istniejących opraw oświetleniowych i ich ponowny montaż oraz malowanie powierzchni obudów farbą strukturalną), 6) wykonanie wykończenia fragmentów powierzchni ścian za zdemontowanymi grzejnikami w zakresie zgodnym ze standardem ścian w danym pomieszczeniu. 3. Szczegółowy zakres prac modernizacyjnych zawierają: przedmiar robót, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna, zakres prac określony powyżej z uwzględnieniem poniższych uwag: 1) wykonawca w trakcie realizacji robót demontażowych i montażowych powinien zabezpieczyć pomieszczenie, w którym będą wykonywane prace jak i pozostałe pomieszczenia przed zniszczeniem powierzchni budowlanych, mebli oraz wyposażenia technicznego. Naprawa lub wymiana zniszczonych przez Wykonawcę powierzchni budowlanych, mebli oraz wyposażenia technicznego będzie dokonana przez Wykonawcę na jego koszt, 2) decyzja o wymianie istniejących zaworów termostatycznych, zaworów powrotnych przygrzejnikowych i odpowietrzników automatycznych zostanie podjęta przez Zamawiającego w trakcie prowadzonych prac demontażowych, 3) gwarancja na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego z nadzorem i serwisowaniem instalacji co z dokonywaniem koniecznej korekty nastaw i regulacji zaworów termostatycznych i regulacyjnych, 4) zasilanie w energię elektryczną i wodę na potrzeby budowy Wykonawca wykona we własnym zakresie z zastosowaniem układów pomiarowych, 5) roboty budowlano- sanitarne nie ujęte w przedmiarze robót a konieczne do wykonania w celu realizacji przedstawionego powyżej zakresu robót powinny być wycenione przez Wykonawcę w celu określenia wartości całości zadania, 6) wykonawca przed podpisaniem umowy powinien przedstawić harmonogram prac w celu skutecznego powiadomienia najemców, co umożliwi terminowe wykonanie przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Szczegóły dotyczące wadium zostały podane w rozdziale VIII. SIWZ Wymagania dotyczące wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach