Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-340 Szczecin, Al. Bohaterów Warszawy
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 432 53 00, 91 432 53 71 , fax. 91 484 39 97, 4843873,4325323
- Data zamieszczenia: 2020-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie
Al. Bohaterów Warszawy 33
70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 432 53 00, 91 432 53 71, fax. 91 484 39 97, 4843873,4325323
REGON: 17511575001150 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana i ustawienie barier ochronnych i innych urządzeń BRD na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie – 5 zadań - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana i ustawienie barier ochronnych i innych urządzeń BRD na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie – 5 zadań. Część 1 - wymiana i ustawienie barier oraz innych urządzeń BRD na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie - Rejon w Koszalinie Część 2 - wymiana i ustawienie barier oraz innych urządzeń BRD na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie - Rejon w Nowogardzie Część 3 - wymiana i ustawienie barier oraz innych urządzeń BRD na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie - Rejon w Szczecinie Część 4 - wymiana i ustawienie barier oraz innych urządzeń BRD na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie - Rejon w Szczecinku Część 5 - wymiana i ustawienie barier oraz innych urządzeń BRD na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie - Rejon w Wałczu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45247240-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Kosztorys ofertowy (Tom IV SIWZ) dla części nr 1, 2, 3, 5; Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 IDW; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 10.6. IDW; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli oferta jest składana w postaci elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) to zobowiązania, o którym mowa w pkt 10.2. IDW muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do działania w imieniu podmiotu udostępniającego swoje zasoby. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Jeżeli oferta jest składana w postaci elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) to pełnomocnictwo również musi być sporządzone w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez mocodawcę (osobę udzielającą pełnomocnictwa), a nie przez osobę otrzymującą pełnomocnictwo. Jeżeli pełnomocnictwo zostało udzielone w formie pisemnej, to dopuszczalne jest przedstawienie tego pełnomocnictwa w postaci elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym pełnomocnictwem, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Jeżelioferta jest składana w postaci elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) to dokumenty, z których wynika prawo do jej podpisania lub umocowanie do wystawienia pełnomocnictwa muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub w postaci elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana i ustawienie barier ochronnych i innych urządzeń BRD na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie – 5 zadań
Dodano: 2021-01-20 - Ustawienie nowych oraz naprawa uszkodzonych barier ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Białogard
Dodano: 2020-11-03 - Ustawienie barier energochłonnych na terenie działania RDW w Pyrzycach
Dodano: 2020-10-21 - Remont obiektów inżynierskich na terenie działania RDW w Pyrzycach w podziale na 3 zadania. Zadanie Nr 1 – Remont wiaduktu k/m. Wierzchno, DW 151 Zadanie Nr 2 – Remont kładek i mostu w m. Recz, DW 151 Zadanie Nr 3 – Remont wiaduktu k/m. Drawno, DW 175
Dodano: 2020-06-25 - Naprawa i ustawienie barier ochronnych drogowych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Białogard
Dodano: 2019-09-25 - Remont obiektów inżynierskich na terenie działania RDW w Białogardzie w podziale na 2 zadania
Dodano: 2019-04-02