Przetargi.pl
Wymiana i rozbudowa Systemu Sygnalizacji Pożarowej w budynkach A i B Oddziału ZUS w Białymstoku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15404 Białystok, ul. Młynowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085/7486464 , fax. 085 748 64 66
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
    ul. Młynowa 29
    15404 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085/7486464, fax. 085 748 64 66
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana i rozbudowa Systemu Sygnalizacji Pożarowej w budynkach A i B Oddziału ZUS w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana i rozbudowa Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w budynkach A i B Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Białymstoku przy ulicy Młynowej 29. 2. Zakres robót obejmuje następujące czynności: 1) demontaż i utylizacja optycznych czujek dymu (146 szt.), nadmiarowych czujek temperatury (2 szt.), jonizacyjnych czujek dymu (470 szt.), ręcznych ostrzegaczy pożarowych (57 szt.), wskaźników zadziałania (87 szt.) i pozostałych elementów pętlowych/liniowych obecnie zainstalowanego systemu (38 szt.) 2) demontaż centrali i podcentrali pożarowej, 3) montaż nowego kompletnego Systemu Sygnalizacji Pożaru obejmującego obydwa budynki, 4) powiązanie nowego systemu z urządzeniami sterowanymi pożarowo (tj. centralami oddymiania, centralami zamknięć ogniowych, systemem klap dymowych, układami podnoszenia ciśnienia, systemem kontroli dostępu, windami itd.) zgodnie z dokumentacją projektową, 5) powiązanie centrali z istniejącym układem powiadamiania PSP, 6) montaż klap/przepustnic szczelnych zgodnie z projektem, 7) montaż zasilaczy pożarowych, 8) montaż automatycznego napędu drzwi przymykowych. 3. Szczegółowy zakres robót, parametry techniczne systemu SSP i sposób realizacji przedmiotu umowy określony został w dokumentacji projektowej pn. „Wymiana i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej w budynkach A i B Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - Oddział w Białymstoku”; Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz wzorze umowy załączonym do SIWZ. 4. Warunki prowadzenia robót: roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, dlatego należy realizować je w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Prace powinny być wykonywane w sposób jak najmniej zakłócający pracę urzędu – roboty głośne wykonywana w dni wolne od pracy, bądź po godzinach pracy ZUS.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie i Centrum Korporacyjne w Warszawie: 41 1020 5590 0000 0702 9010 7016. 4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-5, należy złożyć w formie oryginału w Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15 – 404 Białystok, budynek B, II piętro, pok. 201. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 5. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 31 marca 2017 r., do godz. 1100. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadia wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach