Przetargi.pl
Wymiana i remont stolarki okiennej

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-513 Warszawa, Felińskiego 2b
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
    Felińskiego 2b
    01-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 001021100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana i remont stolarki okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana 8 okien w Urzędzie Skarbowy w Sokołowie Podlaskim.Wymiana 11 okien w Urzędzie Skarbowym w Gostyninie.Wymiana 10 okien w Urzędzie Skarbowym w Sochaczewie.Wymiana 33 okien w Urzędzie Skarbowym w Mławie.Wymiana 67 okien w Urzędzie Skarbowym w Ostrowi Mazowieckiej.Wymiana 57 okien w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie.Remont 3 okien w Urzędzie Skarbowym w Sierpcu.Wymiana 8 okien w Urzędzie Skarbowym w Płońsku.Remont 184 okien w Urzędzie Skarbowym w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:Zdolności technicznej lub zawodowej:Dla Części IX zamówienia (Urząd Skarbowy w Mińsku Mazowieckim), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonał należycie przynajmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu stolarki okiennej o wartości powyżej 20 000,00 zł (należyte wykonanie to takie, które odpowiada wszelkim wymogom zawartym w umowie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach