Przetargi.pl
wymiana i remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych

Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Czyżykowska 70
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5314005 , fax. 058 5303255
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie
    ul. Czyżykowska 70 70
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 058 5314005, fax. 058 5303255
    REGON: 19298941800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana i remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wymiana i remont instalacji elektrycznej w 13 lokalach mieszkalnych stanowiących własność gminy w budynkach wspólnot mieszkaniowych położonych na terenie miasta Tczewa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca zobowiązany jest spełnić wszelkie warunki określone w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia umieszczonej na stronie internetowej zamawiającego. Ocena spełnienia warunków wg kryteriów określonych w specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu uznania oferty za ważną i nie odrzuconą Wykonawcy zobowiązani są złożyć kompleksowo i w wyznaczonym - określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - terminie , wszystkie niżej wymienione oświadczenia i dokumenty , z których jednoznacznie wynika że: 6.1a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia. Wykaz wymaganych dokumentów: a aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uwaga: wszystkie złożone dokumenty muszą być datowane przez organa wystawiające w terminach wymaganym w przepisach Prawa Zamówień Publicznych 6.1b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz wymaganych dokumentów: a uprawnienia elektryczne osób które będą w sposób bezpośredni realizowały przedmiot zamówienia.warunek wymagalny: osoba posiadająca uprawnienia musi być zatrudniona na podstawie pisemnej umowy, zawartej przed terminem publikacji ogłoszenia o wszczęciu postępowania.minimum 3 pracowników b uprawnienia dozorowe kierownika budowy który będzie nadzorował roboty ze strony Wykonawcy i odpowiadał za ich prawidłowość c poświadczenie przynależności osoby z pkt b do Izby Inżynierów Budownictwa Budownictwa 6.1c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykaz wymaganych dokumentów: a informacja finansowa sporządzona przez księgowego Wykonawcy, za rok 2008 roku,, z której wynika , ze wysokość przerobu w zakresie przedmiotu postępowania wyniosła minimum 200.000 złotych 6.1d.Posiadają aktualne ubezpieczenie w zakresie pełnej odpowiedzialności za wykonywany przedmiot zamówienia i wszystkie okoliczności z tym związane, na minimalną wartość 50.000 złotych. Wykaz wymaganych dokumentów: a aktualna polisa ubezpieczeniowa ważna przez okres trwania umowy , o wartości minimum 50.000 zł. 6.2. Ponadto, Wykonawca w celu uznania oferty za ważną i nie podlegającą odrzuceniu zobowiązany jest: 6.2a. Załączyć formularz Oferta. Brak formularza lub jakakolwiek zmiana jego treści powoduje wykluczenie oferty z postępowania poprzez jej odrzucenie. Oferta zostanie również odrzucona w przypadku gdy nastąpi rozbieżność między deklaracją zawartą w formularzu Oferta podpisania umowy wg wzoru stanowiącego integralną część SIWZ , a zmianami narzuconymi lub proponowanymi bez pisemnej zgody Zamawiającego ww wzoru umowy, umieszczonymi przez Wykonawcę w innej części oferty- załącznik nr 1. 6.2.b Załączyć podpisany druk oświadczenie-załącznik nr 2 6.2c. Załączyć kosztorysy szczegółowe sporządzane na bazie: a przedmiarów stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. W tym m .in. - stawka podstawowa za 1 r-g - ceny jednostkowe dla wszystkich materiałów - koszty ogólne zamiennie pośrednie do R i S - koszty zakupu materiałów do M - wysokość zysku do R i S - wysokość podatku VAT, b analizy szczegółowej przedmiaru w zakresie wliczenia w kosztorys ewentualnych robót towarzyszących, których wykonanie jest niezbędne w celu uzyskania przedmiotu zamówienia zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami, c ewentualnej fakultatywnej wizji lokalnej. Zamawiający będzie interpretował że w wycenie każdej poszczególnej pozycji znajdują się wszystkie czynniki niezbędne w celu pełnego i prawidłowego wykonania zakresu prac. W przypadku pominięcia przez oferenta jakiegokolwiek z czynników mającego wpływ na wartość wyceny poszczególnej pozycji, Zamawiający będzie interpretował że nie ujęta wartość jest wliczona w cenę kosztorysu pozycji i Wykonawca nie otrzyma żadnej dopłaty. Uwaga: Ww kosztorysy i kalkulacje muszą posiadać wycenę netto , wycenę podatku VATprocentową i kwotową oraz wycenę brutto. Oferent jest zobowiązany do dokonania pisemnej wyceny wszystkich pozycji wymienionych w pkt VII.7.2ca. W przypadku gdy tego nie uczyni Zamawiający będzie interpretował że nie ujęta wartość jest wliczona w podaną końcową cenę ryczałtową i Wykonawca nie otrzyma żadnej dopłaty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkzm.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach