Dom Pomocy Społecznej "Chemik" ogłasza przetarg
- Adres: 02121 Warszawa, ul. Korotyńskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8235012, 8235837 , fax. 228 235 012
- Data zamieszczenia: 2017-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Chemik"
ul. Korotyńskiego 10
02121 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8235012, 8235837, fax. 228 235 012
REGON: 29700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpschemik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana i przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w Domu Pomocy Społecznej „CHEMIK” przy ul. Korotyńskiego 10 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienie jest wymiana i przebudowa instalacji elektrycznych w Domu Pomocy Społecznej "CHEMIK" przy ul. Korotyńskiego 10 w Warszawie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienie, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 - PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 23.11.2017 r. Termin wniesienia wadium upływa dnia 25.10.2017 r. o godz. 12:00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Poza oświadczeniem o którym mowa w pkt. III.3, Wykonawca składając ofertę musi dodatkowo do tej oferty załączyć: 1. Formularz cenowy, 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP. należy zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia. 3. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty, zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20.08.1997r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz.U. z 2007r. Nr 168, poz. 1186 ze zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 02.07.2004r. (Dz.U. z 2015r., poz. 584 ze zm.)). II. Dokumenty składane bez wezwania Zamawiającego 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. sporządzone wg załącznika nr 6 do SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców. III. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Wykonawca zagraniczny składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem zapisów § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126), oraz ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, że oferta została podpisana przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 – Etap I
Dodano: 2024-07-16 - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 19 i 19A w budynku przy ul. Spiskiej 14 w Warszawie
Dodano: 2024-07-12 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mszczonów w lokalizacji: Mszczonów, ul. Ługowa od ul. Rolniczej do ul. Wschodniej wraz z fragmentem ul. Wschodniej.
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie: KMP w Ostrołęce, KMP w Siedlcach, KPP w Przasnyszu, KPP w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 – Etap I
Dodano: 2024-06-20 - Montaż urządzeń do aktywnego filtrowania i redukowania zakłóceń występujących w rozdzielni głównej niskiego napięcia w budynku A
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja systemu alarmowania i ostrzegania na wypadek awarii Stopnia Wodnego Włocławek.
Dodano: 2024-06-11 - Wykonanie robót remontowych rozdzielni SN i nN R-11 wraz z przebudową rozdzielnic i połączeń wewnętrznych w Gmachu Mechatroniki PW w Warszawie przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 – w formule zap. i wyb.
Dodano: 2024-06-07 - Remont instalacji elektrycznej w Przedszkolu nr 80 przy ul. Łukowej 4 w Warszawie
Dodano: 2024-06-03 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dotyczącym realizacji zadania pn. „Wyposażenie w alternatywne źródła zasilania Szkoły Podstawowej nr 388 przy ulicy Deotymy 25/33 w Warszawie”.
Dodano: 2024-05-26