Przetargi.pl
Wymiana i naprawa nawierzchni ulic nieutwardzonych, których zarządcą jest Miasto Piastów

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza przetarg

  • Adres: 05-820 Piastów, ul. 11 Listopada 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7236499 , fax. 022 7236600
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Piastowa
    ul. 11 Listopada 2 2
    05-820 Piastów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7236499, fax. 022 7236600
    REGON: 00052703200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana i naprawa nawierzchni ulic nieutwardzonych, których zarządcą jest Miasto Piastów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana i naprawa nawierzchni ulic nieutwardzonych, których zarządcą jest Miasto Piastów, w tym: a) wymiana nawierzchni ulic nieutwardzonych, b) wyrównanie i uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni ulic z destruktu asfaltowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 31 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłacenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) Posiadają doświadczenie z trzech ostatnich lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu), wyrażające się tym, że uczestniczyli jako główny wykonawca w wykonaniu co najmniej trzech robotach polegających na remontach, wymianie nawierzchni ulic lub wykonywali inne prace o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, związane z inwestycjami drogowymi. Jeżeli wykonawca wykonywał w/w prace na terenie Piastowa - należy uwzględnić te roboty w wykazie robót. Roboty te będą oceniane jako prace, których wykonanie jest warunkiem udziału w postępowaniu. Do wykazu prac należy dołączyć referencje od inwestorów, które będą potwierdzać wykonanie prac w terminie umownym i z należytą starannością. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie załączonych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu oferenta w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli oferent nie będzie występował osobiście. W przypadku osobistego występowania Oferenta Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważące zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz występujących w rejestrze handlowym lub sądowym 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7) wykaz prac z ostatnich trzech lat uwzględniający wykonanie co najmniej trzy usługi polegające na remontach, wymianie nawierzchni ulic lub wykonywali inne prace o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, związane z inwestycjami drogowymi.Jeżeli wykonawca wykonywał w/w prace na terenie Piastowa - należy uwzględnić te roboty w wykazie robót. Roboty te będą oceniane jako prace, których wykonanie jest warunkiem udziału w postępowaniu. 8) Referencje potwierdzające, że prace o których mowa w pkt. 7 zostały wykonane z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piastow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach