Przetargi.pl
Wymiana i montaż płotków wygrodzeniowych na terenie Miasta Gdańska

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana i montaż płotków wygrodzeniowych na terenie Miasta Gdańska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana i montaż płotków wygrodzeniowych na terenie Miasta Gdańska. Zakres robót 1. Montaż płotków wygrodzeniowych typu RS w ciągu ulicy Podwale Przedmiejskie 146,00 m. 2. Wymiana osłon antybryzgowych na przystankach tramwajowych Kościuszki i Kolonia Uroda w ul. Hallera 188,00 m. 3. Wymiana osłon antybryzgowych na przystanku tramwajowym Osiedla Wejhera w ul. Pomorskiej 4,00 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł w terminie do 29.06.2009r. do godz. 8:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Zrealizował w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty związane z budową wygrodzeń, płotów, balustrad) o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych brutto 2. Wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi (z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa) 3. Posiada środki finansowe na realizację zamówienia nie mniejsze niż 50.000,00 tys. zł lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 4. Oświadczy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP 5. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Wykaz wykonanych zadań na potwierdzenie spełnienia warunku pkt III.1 SIWZ Uwaga: spełnienie warunku poprzez: 3.1. wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ 3.2. potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie 4. Wykaz kadry - na potwierdzenie spełnienia warunku III.2 SIWZ - zgodnie z zał. 1c SIWZ, wraz z uprawnieniami budowlanymi kierownika robót oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejsze niż 50.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie spełnienia warunku z pkt. III.3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach