14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 60-811 Poznań, ul. Bukowska 34
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 857 48 02 , fax. 61 857 72 04
- Data zamieszczenia: 2014-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Bukowska 34 34
60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 857 48 02, fax. 61 857 72 04
REGON: 30206765400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana i konfiguracja elementów systemów alarmowych i monitoringu oraz kontroli dostępu w ramach kończących się resursów w rejonie działania 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana i konfiguracja elementów systemów alarmowych i monitoringu oraz kontroli dostępu w ramach kończących się resursów w rejonie działania 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określają: załącznik nr 6 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy załącznik nr 5 do SIWZ oraz projekt umowy - część III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351217005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana i konfiguracja elementów systemów alarmowych i monitoringu oraz kontroli dostępu w ramach kończących się resursów w rejonie działania 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
Dodano: 2014-09-19 - Dostawa zestawu mobilnych barier mikrofalowych oraz mobilnego zestawu telewizji przemysłowej (CCTV)
Dodano: 2013-08-22 - ROZBUDOWA SYSTEMÓW OCHRONY
Dodano: 2010-07-22