Przetargi.pl
Wymiana i budowa instalacji elektrycznej w budynkach A i D PCE - ZSP nr 2 oraz CKP w Lęborku (znak sprawy PCE-ZSP2/KG/070-79/09)

Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Pionierów 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8621667 , fax. 059 8623253
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2
    ul. Pionierów 16 16
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8621667, fax. 059 8623253
    REGON: 00019529700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp.2com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana i budowa instalacji elektrycznej w budynkach A i D PCE - ZSP nr 2 oraz CKP w Lęborku (znak sprawy PCE-ZSP2/KG/070-79/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana i budowa instalacji elektrycznej w budynkach A i D PCE - ZSP nr 2 oraz CKP w Lęborku (znak sprawy PCE-ZSP2/KG/070-79/09) zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 6 SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót elektrycznych w budynkach: szkolnych A - pięciokondygnacyjnym i D - jednokondygnacyjnym przy ul. Pionierów 16 w Lęborku oraz jednokondygnacyjnych warsztatowych CKP położonych przy ul. I Armii WP. 31 w Lęborku. W zakres zamówienia wchodzi: - wykonanie robót demontażowych rozdzielnic, - wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, - montaż nowych rozdzielnic, - montaż nowych opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego, - położenie nowej linii zasilającej, - podłączenie w rozdzielnicach istniejących i nowych obwodów, - wykonanie pomiarów powykonawczych wraz z pomiarami natężenia oświetlenia, - wykonanie instalacji odgromowej, - prac budowlanych wykończeniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ((Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz.1058). 2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty elektryczne. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł. brutto. Za wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. 3. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie zgodna z formułą /spełnia-nie spełnia/ na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykaz robót, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, informujący o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty elektryczne. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł. brutto. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie (przedmiot umowy) - zostało wykonane należycie. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.zsp.2com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach