Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-360 Lublin, ul. Sulisławicka 7
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7481881 , fax. 081 7481881
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie
ul. Sulisławicka 7 7
20-360 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7481881, fax. 081 7481881
REGON: 06019277700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/kpss/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana grzejników - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane-sanitarne dotyczące wymiany grzejników radiatorowych na grzejniki C-22 PURMO (II piętro i część podpiwniczona) w Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie,ul. Sulisławicka 7 1.1 wymiana grzejników. - grzejniki C-22 900x600 - szt. 18 - grzejnik C-22 1400x600 - szt. 1 - grzejnik C-22 1600x900 - szt. 1 - grzejnik C-22 1600x600 - szt. 1 2.1 roboty elektryczne - montaż gniazd elektrycznych do komputera - sz. 6 - montaż opraw świetlówkowych 2x40 W - szt. 2 3.1 roboty budowlane malarskie - wykonanie gładzi na suficie i ścianach w pom. nr. 05 - 76,40 m2 - malowanie pomieszczenia nr 05 w kolorach półpełnych - 76,40m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi w oparciu o złożoną ofertę oraz dołączone do niej oświadczenia i dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3 oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych 4 ofertę cenową wraz z kosztorysem ofertowym na przedmiot zamówienia 5 podpisany projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/kpss/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokończenie budowy budynku biurowo-usługowego, ul. Rynek 12 w Urzędowie
Dodano: 2015-11-25 - Roboty naprawczo-konserwacyjne przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych do budynków nr 8, 9, 10 i 11 (magazyny) w kompleksie wojskowym w Jawidzu
Dodano: 2015-08-13 - Remont zaplecza kuchennego w budynku internatu
Dodano: 2015-06-15 - Wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lubartów, w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2015-06-11 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul.Środkowej i ul.Kilińskiego w Świdniku
Dodano: 2014-09-18 - Przebudowa budynku gospodarczo- technicznego na budynek oddziału V w Celejowie - instalacja c.o, gazowa wewnętrzna, wentylacja, kotłownia
Dodano: 2014-09-02 - Wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej niezbędnych do realizacji zadania Instalacja pilotowa do badań procesów otrzymywania katalizatorów współstrąconych wraz z rozruchem mechanicznym i technologicznym.
Dodano: 2014-08-27 - Wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej niezbędnych do realizacji zadania Instalacja pilotowa do badań procesów otrzymywania katalizatorów współstrąconych wraz z rozruchem mechanicznym i technologicznym.
Dodano: 2014-08-06 - ZP/RB/10/2014
Dodano: 2014-08-05 - Rozbudowa systemu oczyszczania i odprowadzania wód deszczowych w Gminie Miejskiej Świdnik - budowa odcinka kolektora wód deszczowych w rejonie os.Brzeziny od istn komory 23 do studni 28
Dodano: 2014-05-26