Przetargi.pl
Wymiana grzejników

Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-360 Lublin, ul. Sulisławicka 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7481881 , fax. 081 7481881
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie
    ul. Sulisławicka 7 7
    20-360 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7481881, fax. 081 7481881
    REGON: 06019277700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/kpss/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana grzejników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane-sanitarne dotyczące wymiany grzejników radiatorowych na grzejniki C-22 PURMO (II piętro i część podpiwniczona) w Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie,ul. Sulisławicka 7 1.1 wymiana grzejników. - grzejniki C-22 900x600 - szt. 18 - grzejnik C-22 1400x600 - szt. 1 - grzejnik C-22 1600x900 - szt. 1 - grzejnik C-22 1600x600 - szt. 1 2.1 roboty elektryczne - montaż gniazd elektrycznych do komputera - sz. 6 - montaż opraw świetlówkowych 2x40 W - szt. 2 3.1 roboty budowlane malarskie - wykonanie gładzi na suficie i ścianach w pom. nr. 05 - 76,40 m2 - malowanie pomieszczenia nr 05 w kolorach półpełnych - 76,40m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi w oparciu o złożoną ofertę oraz dołączone do niej oświadczenia i dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3 oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych 4 ofertę cenową wraz z kosztorysem ofertowym na przedmiot zamówienia 5 podpisany projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/kpss/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach