Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6477200 , fax. 061 8201709
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
ul. Wilczak 16 16
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6477200, fax. 061 8201709
REGON: 00016252400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana elementów oświetlenia drogowego znajdujących się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu uszkodzonych w wyniku działania osób trzecich oraz zdarzeń komunikacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana elementów oświetlenia drogowego znajdujących się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu, uszkodzonych w wyniku działania osób trzecich oraz zdarzeń komunikacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. 3 SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany jest według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71314000-2 - usługi energetyczne i podobne 71314100-3 - usługi elektryczne 50000000-5 - usługi naprawcze i konserwacyjne Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713140002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. I. Na potwierdzenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 5 usług polegających na konserwacji urządzeń oświetlenia zewnętrznego na łączną kwotę minimum 200.000 zł netto (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczony przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez NBP w dniu podpisania umowy). II. Na potwierdzenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: - dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia (świadectwa kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci DZ.U. z 2003r nr 89 poz. 828 ze zmianami) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego - co najmniej 3 osoby, w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do zajmowania stanowiska dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego. - dysponuje co najmniej jednym podnośnikiem koszowym, co najmniej jednym samochodem dostawczym oraz co najmniej jednym urządzeniem do lokalizacji uszkodzenia kabli w ziemi; lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Na potwierdzenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczony przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez NBP w dniu podpisania umowy). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w punkcie 8.1a) SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w punkcie 8.1b) SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, c) warunek określony w punkcie 8.1c) SIWZ spełniają łącznie, d) warunek określony w punkcie 8.1d) SIWZ spełniają łącznie. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 8.2., na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie załączyli do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia: - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: a) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załącza do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty określone w punktach 1-2 musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. b) w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załącza do oferty: 1) wykaz wykonanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 5 usług polegających na konserwacji urządzeń oświetlenia zewnętrznego na łączną kwotę minimum 200.000 zł netto (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczony przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez NBP w dniu podpisania umowy). Wykaz należy sporządzić według wzoru zamieszczonego w pkt. 8.2.2. b) SIWZ (wykaz usług) 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował, posiadających uprawnienia (świadectwa kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci DZ.U. z 2003r nr 89 poz. 828 ze zmianami) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego - co najmniej 3 osoby, w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do zajmowania stanowiska dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego. Wykaz należy sporządzić według wzoru zamieszczonego w pkt. 8.2.2.b) SIWZ (wykaz osób). Wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca obejmujący: co najmniej jeden podnośnik koszowy, co najmniej jeden samochód dostawczy oraz co najmniej jedno urządzenie do lokalizacji uszkodzenia kabli w ziemi. Wykaz należy sporządzić według wzoru zamieszczonego w pkt. 8.2.2. b) SIWZ (wykaz narzędzi i urządzeń). Wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wskazanych narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4) Kserokopię uprawnień wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (DZ.U. z 2003r nr 89 poz. 828 ze zmianami) dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego oraz osoby na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, które zgodnie z obowiązującymi przepisami, takie uprawnienia powinny posiadać. 5) Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. c) w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca załącza do oferty: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczony przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez NBP w dniu podpisania umowy). Wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego znajdujących się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
Dodano: 2015-08-20 - Wymiana elementów oświetlenia drogowego znajdujących się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu uszkodzonych w wyniku działania osób trzecich oraz zdarzeń komunikacyjnych i innych zdarzeń wskazanych przez Zamawiającego
Dodano: 2015-07-31 - WYTWARZANIE I DOSTAWA ENERGII CIEPLNEJ DO BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W POWIERCIU.
Dodano: 2015-06-10 - Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego znajdujących się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
Dodano: 2014-08-12 - Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego znajdujących się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
Dodano: 2013-08-02 - Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego znajdujących się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
Dodano: 2013-06-11 - Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego znajdujących się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
Dodano: 2013-01-29 - Wykonanie bilansu cieplnego wraz z wyliczeniem sezonowego zapotrzebowania na energię cieplną, zapotrzebowania mocy cieplnej na cele centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i technologii dla kompleksów wojskowych z rejonu działania WZI Poznań
Dodano: 2012-03-29 - Wykonanie bilansu cieplnego wraz z wyliczeniem sezonowego zapotrzebowania na energię cieplną, zapotrzebowania mocy cieplnej na cele centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i technologii dla kompleksów wojskowych z rejonu działania WZI Poznań
Dodano: 2010-07-27 - Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego znajdujących się na stanie majątkowym Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu.
Dodano: 2009-11-23