Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ogłasza przetarg
- Adres: 00916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 45 06 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
ul. Świętokrzyska 12
00916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 45 06, fax. 22 694 52 68
REGON: 221700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dźwigu towarowo-osobowego wraz z nadbudową szybu windowego w skrzydle D1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, jest wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie zrealizowanie nadbudowy szybu windowego dźwigu towarowo-osobowego w skrzydle D1 gmachu Ministerstwa Finansów oraz wymiana dźwigu. 2. Zakres prac obejmuje m.in.: 1) wykonanie dokumentacji projektowej tj.: a) sporządzenie projektu budowlanego i przygotowanie wniosku do Stołecznego Konserwatora Zabytków, b) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, informacji BIOZ i kosztorysu inwestorskiego, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie pozwolenia na budowę; 2) wykonanie prac budowlano-montażowych i towarzyszących wraz z pracami zabezpieczającymi i dokumentacją powykonawczą; 3) wymianę dźwigu, podzespołów i elementów dźwigowych; 4) sprawowanie nadzoru autorskiego. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w dwóch etapach: 1) w ramach Etapu I - Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania zgody Stołecznego Konserwatora Zabytków na prace budowlane i przygotowania wniosku o pozwolenie na budowę, 2) w ramach Etapu II - Wykonawca będzie zobowiązany do: a) uzyskania pozwolenia na budowę, b) wykonania prac budowlano-montażowych i towarzyszących wraz z pracami zabezpieczającymi i dokumentacją powykonawczą, c) wymiany dźwigu, podzespołów i elementów dźwigowych wraz z odbiorem przez Jednostkę Notyfikowaną UDT, d) sprawowania nadzoru autorskiego. 4. Przedmiot zamówienia opisuje Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący stanowiącym załącznik nr 1 do Wzoru umowy (Załącznik do SIWZ). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania, w ramach ceny oferty, wszystkich prac i działań, również tych nie ujętych w załącznik nr 1 do Wzoru umowy, lecz koniecznych na podstawie obowiązującego prawa, w tym przepisów techniczno-budowlanych oraz uznanej wiedzy technicznej, w taki sposób aby przedmiot zamówienia spełniał cel jakiemu ma służyć. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę (lub podwykonawcę gdy dotyczy), osób do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazanych w tabeli II (Nadzór techniczny), załącznika nr 2 do Wzoru umowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia, w terminie 30 dni od daty zawarcia Umowy, w pełnym wymiarze czasu pracy przy realizacji umowy, jednej osoby bezrobotnej, co oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. , poz. 645), lub jednej osoby niepełnosprawnej, co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. Nr 127, poz. 2046 z późn. zm.). Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji umowy a osoba ta powinna bezpośrednio uczestniczyć w realizacji umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną/niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia, w terminie 30 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej. W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej, w każdym momencie realizacji umowy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik C do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 000 zł (osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359 ze zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK Oddział w Warszawie 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w III 4).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Działu ds. Studiów w budynku Stołówki Centralnej Politechniki Warszawskiej przy ul. Rektorskiej 2 – etap I -prace przygotowawcze i projektowe
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Woli Władysławowskiej wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2024-07-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego”
Dodano: 2024-07-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO”
Dodano: 2024-07-04 - Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno–budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
Dodano: 2024-06-06 - Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa i rozbudowa infrastruktury techniczno-estradowej Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie-etap I dokumentacja".
Dodano: 2024-05-13 - Zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wincentówek Nowe Gniewniewice Głusk oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Stare Grochale Nowe Grochale Stanisławów gmina Leoncin
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi w procedurze ZRID w Chotomowie.
Dodano: 2024-04-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Modernizacja przystani jachtowej nad jeziorem Świecajty w miejscowości Ogonki”
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi w procedurze ZRID na działkach nr 143 i 144 w obrębie 8- Rajszew
Dodano: 2024-03-25