Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem

Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Gładkie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 015 045, , fax. 182 014 632
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem
    ul. Gładkie 1
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 015 045, , fax. 182 014 632
    REGON: 29517100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalodrodzenie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego w budynku Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany dźwigu osobowego elektrycznego w Szpitalu Specjalistycznym Chorób Płuc „Odrodzenie” w Zakopanem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Zdemontowanie istniejącego dźwigu osobowego (dźwig Typu Kleemann Firmy Otech Gorlice o numerze fabrycznym 4/2002 rok produkcji 2002) wraz z całym osprzętem napędu i instalacji elektrycznych znajdujących sie w piwnicy budynku - poziom -2. 2.2 Utylizację starego dźwigu wraz z całym osprzętem 2.3 Dostawę i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego w istniejącym szybie windowym. Parametry szybu (istniejące): - rodzaj: konstrukcja żelbetowa - wymiary wewnętrzne szybu: 1900 x 2600 mm (szer x gł), drzwi szybowe 6 szt. - wysokość nadszybia: 3.40 m - głębokość podszybia: 1.36m - wysokość otworów drzwiowych: 2250 mm Opis wymaganych parametrów dżwigu windowego zawiera załącznik nr 1a do siwz – Opis przedmiotu zamówienia arkusz informacji technicznej dźwigu osobowego. 2.4. Roboty polegające na wykonaniu: - rusztowań montażowych w szybie; - oświetlenia szybu - lampy LED; - wszelkich robót budowlano-montażowych w celu prawidłowego działania dźwigu (instalacje elektryczne); - haków montażowych w płycie nadszybia szybu windowego. 2.5 Pełną obsługę serwisową dźwigu osobowego w okresie gwarancji. 2.6 Wykonanie dokumentacji technicznej: Wykonaca sporządzi i uzgodni z UDT dokumentację montażowo – rejestracyjną. Przygotowanie i skompletowanie wszelkich dokumentów wymaganych do uzyskania odpowiedniej decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację dźwigu osobowego - po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dźwigu osobowego do inspekcji zgodnie z warunkami technicznymi dozoru technicznego i obecności podczas przeprowadzanego przez UDT badania. 2.7 Po stronie Zamawiającego: 1) Zgłoszenie w UDT dźwigu osobowego do objęcia dozorem technicznym i koszty rejestracji dźwigu (badania). 2) doprowadzenie linii telefonicznej do sterowania dźwigu celem zapewnienia łączności z kabiny ze służbami serwisowymi zgodnie z normą PN-EN 81.28. 3) Zabezpieczenie drogi transportu do miejsca montażu dźwigu. 4) Zapewnienie na czas trwania robót pomieszczeń na terenie prowadzonych prac odpowiednio zabezpieczonego przed kradzieżą i wpływami atmosferycznymi przeznaczonych dla:  składowania podręcznych materiałów i narzędzi oraz jako pomieszczenie socjalne.  składowania materiałów do montażu dźwigu. 5) Zapewnienie pracownikom Wykonawcy dostępu do urządzeń sanitarnych i wody. Lokalizacja pomieszczeń zostanie podana w protokole przekazania frontu robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 1a do siwz: Opis przedmiotu zamówienia - arkusz informacji technicznej dźwigu osobowego Załącznik nr 1b do siwz: rysunki poszczególnych kondygnacji oraz przekrój, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace w tym na zastosowane materiały/elementy/urządzenia objęte przedmiotem zamówienia i dostarczone przez Wykonawcę. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy od przekazania dźwigu windowego do eksploatacji. 4. Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. czynności ogólnobudowlane, obejmujące wykonanie instalacji i montażu dżwigu, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 917) zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymaganie powyższe dotyczy przede wszystkim pracowników ogólnobudowlanych -montażystów i instalatorów, wykonujących prace na placu budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Tym samym Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum: 2 pracowników ogólnobudowlanych, 1 instalatora elektrycznego na warunkach określonych powyżej. 5. W terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa w ust. 7, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać oraz informacjami dotyczącymi zawartych z nimi umów o pracę. 6. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz, w szczególności w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów zaproponowanych w ofercie) wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w PKO BANK POLSKI S.A. nr 24 1020 3453 0000 8802 0141 8961. Wadium winno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 08.08.2019 r. godz. 9.30. Wskazanym jest kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału , najpóźniej w terminie składania ofert tj. 08.08.2019 r. godz. 9.30 w siedzibie zamawiającego w Sekretariacie (pok. nr 03 niski parter budynku).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: - oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; - wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji); - dowód wniesienia wadium. - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.7 lit a) lit. d) siwz – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, wzór zobowiązania stanowi zał. nr 7 do siwz. 2. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach