Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych ogłasza przetarg
- Adres: 63-022 Słupia Wielka, -
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 852 341, , fax. 612 853 558
- Data zamieszczenia: 2020-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych
- -
63-022 Słupia Wielka, woj. wielkopolskie
tel. 612 852 341, , fax. 612 853 558
REGON: 30163140800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://coboru.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana dźwigu osobowego pięcio-przystankowego, w budynku nr 34 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej w formule „zaprojektuj i wybuduj” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest wymiana dźwigu osobowego pięcio-przystankowego, w budynku nr 34 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) część projektową: a) wykonanie projektu wymiany windy i projektu budowlanego (jeśli będzie wymagany) z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, b) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich dokumentacji projektowych opracowanych przez Wykonawcę, o których mowa w PFU, c) uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę albo skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, jeśli będzie to wymagane, d) dokumentację dźwigu towarowo-osobowego (dźwigu); 2) część realizacyjną: wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, dla których Wykonawca uzyskał ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę albo skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych - jeśli będzie wymagana - na które składają się m.in.: a) wykonanie prac rozbiórkowych, b) wykonanie prac budowlano-montażowych i towarzyszących (m.in. przygotowanie maszynowni, obróbka drzwi przystankowych, wykończenia murarsko-tynkarskie oraz malowanie konieczne przy obróbce drzwi) wraz z pracami zabezpieczającymi i dokumentacją powykonawczą, c) inne prace, czynności i opłaty, wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, których wartość musi zawierać cena ryczałtowa, d) przeprowadzenie rozruchu dźwigu, e) uzyskanie decyzji Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) o dopuszczeniu dźwigu do eksploatacji, f) uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu książki rewizyjnej dźwigu, g) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu, h) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji dźwigu; 3) dokonywanie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z wymaganiami producenta oraz usuwanie wad i naprawa dźwigu w okresie gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416130-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem do SIWZ 2) Dokumentacja projektowa wykonania wymiany windy (zawierająca minimum dokumentację dźwigu towarowo-osobowego, projekt wykonania wymiany windy) 3) Oświadczenie własne wykonawcy zgodne z załącznikiem do SIWZ 4) Wykaz doświadczenia zawodowego 5) Oświadczenie w sprawie RODO zgodne z załącznikiem do SIWZ 6) Oświadczenie o osobach zatrudnionych na podstawie umowy o pracę 7) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym 8) Zobowiązanie podmiotu trzeciego dotyczące oddania niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy) 9) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną