Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego oraz modernizacja dźwigu szpitalnego w ZLU Gryf

Uzdrowisko Połczyn S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn Zdrój, ul. Zdrojowa 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3662424; 3662626 w.328 , fax. 94 3662470
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Połczyn S.A.
    ul. Zdrojowa 6 6
    78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3662424; 3662626 w.328, fax. 94 3662470
    REGON: 00028818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-polczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego oraz modernizacja dźwigu szpitalnego w ZLU Gryf
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie demontażu starego ( istniejącego ) dźwigu osobowego w Zakładzie Lecznictwa Uzdrowiskowego Gryf z siedzibą w Połczynie Zdroju przy ulicy Solankowej 8. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego dźwigu osobowego do Zakładu Lecznictwa Uzdrowiskowego Gryf z siedzibą w Połczynie Zdroju przy ulicy Solankowej 8. 1.3. Przedmiotem zamówienia jest montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego określonego w ustępie 3 Dział III SIWZ i dokumentacji technicznej oferowanego dźwigu w istniejącym szybie w Zakładzie Lecznictwa Uzdrowiskowego Gryf z siedzibą w Połczynie - Zdroju. 1.5. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie przez Wykonawcę właściwej dokumentacji technicznej dotyczącej zainstalowanego nowego dźwigu osobowego, jej zatwierdzenie i przekazanie Zamawiającemu. 1.6. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę wymaganych badań zainstalowanego dźwigu osobowego. 1.7. Przedmiotem zamówienia jest uzyskanie przez Wykonawcę pozytywnego odbioru zainstalowanego dźwigu osobowego przez Urząd Dozoru Technicznego i przekazanie Zamawiającemu. 2. Przedmiotem zamówienia jest montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego o podanych niżej parametrach i wyposażeniu : 2.1. Typ dźwigu : dźwig osobowy elektryczny z górną maszynownią 2.1.1. Udźwig : 1425 kg 4p 4d. 2.1.2. Napęd : elektryczny cierny , umożliwiający łagodny start i zatrzymanie. 2.1.3. Wysokość podnoszenia: Hp 12,5 m. 2.1.4. Ilość przystanków : 4. 2.1.5. Prędkość : 1,0 m na s , regulowana falownikiem. 2.1.6. Kabina : kabina i drzwi ze stali nierdzewnej 2.1.7. Szyb windowy : głębokość 3,03 cm , szerokość 2,27 cm. 2.1.8. Drzwi automatyczne , teleskopowe dwupanelowe o wym. 1100 x 2000 mm z pełnowymiarową barierą fotoelektryczną i zabezpieczeniem przed ściśnięciem 2.1.9 Wyświetlacz ( piętrowskazywacz) na każdym przystanku oraz w kabinie 2.1.10. Przyciski w panelu dyspozycji i w kasetach wezwań z Braillem 2.1.11. Zasilanie do maszynowni 5 przewodowe 2.1.12. Wysokość podszybia 1200 mm , nadszybia 3400 mm 2.2. Inne : 2.2.1. Wykonanie pomiarów kontrolnych stanu izolacji obwodu siłowego, sterowego, sygnalizacyjnego. 2.2.2. Wykonanie pomiarów kontrolnych skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. 2.2.3. Wykonanie próby po montażu, regulacje i odbiory. 2.2.4. Wykonanie dokumentacji technicznej. 2.2.5. Uzgodnienie dokumentacji przez UDT. 2.2.6. Dokonanie rewizji przez UDT i dopuszczenia dźwigu do ruchu 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji istniejącego dźwigu szpitalnego typu SGA polegającej na : 3.1. Wymianie kabiny w dźwigu na kabinę ze stali nierdzewnej i panelem z przyciskami dla niewidomych . 3.2. Obłożenie drzwi szybowych arkuszami stali nierdzewnej szt. 4 3.3. Rozszerzeniu sterowania dźwigu typu Monitor na płycie BG-150 3.4. Zainstalowaniu falownika do napędu 12 3 kW 3.5. Wymianie wózków jezdnych kabiny i przeciwwagi. 3.6. Dołożeniu kurtyny świetlnej . 3.7. Opcjonalnie zainstalowanie systemu głośnomówiącego w kabinie . 3.8. Wykonanie pomiarów kontrolnych stanu izolacji obwodu siłowego, sterowego, sygnalizacyjnego. 3.9. Wykonanie pomiarów kontrolnych skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. 3.10 .Wykonanie próby po montażu, regulacje i odbiory. 3.11. Wykonanie dokumentacji technicznej. 3.12. Uzgodnienie dokumentacji przez UDT. 3.13. Dokonanie rewizji przez UDT i dopuszczenia dźwigu do ruchu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty. 2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca powinien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem oraz powinien posiadać doświadczenie w realizacji dostaw i montażu dźwigów osobowych. Spełnieniem warunku w zakresie posiadanego doświadczenia jest zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym czasie, dostaw wraz z montażem dźwigów osobowych, z których co najmniej jedna była o wartości umownej nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej brutto albo suma wartości trzech dostaw wynosiła 80% ceny ofertowej. 4. Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do sprawnego realizowania czynności serwisowych (potencjał własny lub w ramach podwykonawstwa). 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne. 9. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 3. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu interesy podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). W przypadku udzielenia zamówienia podmiotom występujących wspólnie, zamawiający - przed podpisaniem umowy - zażąda przedstawienia kopii umowy lub innego dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum lub spółki cywilnej i podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zawarte zostało konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat dostaw wraz z montażem, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w okresie działalności, zawierający: dane dotyczące odbiorcy (pełna nazwa, adres siedziby i nr telefonu), przedmiotu dostaw, wartości zamówienia, okresu realizacji (data rozpoczęcia i zakończenia). 5. Przynajmniej trzy referencje, potwierdzające dostawy o standardzie podobnym do wynikającego z załącznika nr 1 do SIWZ-u w okresie ostatnich 5 lat, potwierdzone oceną minimum dobrą w protokóle odbioru. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia świadczący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie zamówienie dokumenty, o których mowa w punkcie 1 i 2 składają każdy oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-polczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach