Przetargi.pl
Wymiana dźwigów osobowych w siedzibie I O/ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigów osobowych w siedzibie I O/ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana czterech dźwigów osobowych w siedzibie I O/ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na bazie istniejących szybów i pomieszczenia maszynowni w zakresie, który został określony w IV części SIWZ, na którą składają się projekty budowlane wraz z Wykazem nieistotnych odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego przebudowy wewnętrznego szybu windowego oraz wymiany czterech zespołów dźwigowych, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 2.1. demontaż (zgodnie z obowiązującymi przepisami) istniejących urządzeń dźwigowych wraz z osprzętem; 2.2. roboty budowlane w pomieszczeniu maszynowni i szybach; 2.3. dostawę i montaż nowych dźwigów osobowych wraz z nowym osprzętem: 2.3.1. dostawa czterech nowych dźwigów produkcji seryjnej, nie prototypów, nowoczesnych, w pełni zautomatyzowanych i bezobsługowych, 2.3.2. montaż i uruchomienie (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności normą dźwigową EN81.1 i dyrektywą dźwigową) przy czym dostawa i montaż dotyczą kompletnych urządzeń mechanicznych i elektrycznych dźwigu wraz z wykonaniem niezbędnych do tego prac, w tym budowlanych, 2.3.3. uzyskanie decyzji właściwego organu pozwalającego na eksploatacje dźwigów; 2.4. przekazanie dokumentacji powykonawczej oraz przeprowadzenie szkoleń (max. 5 pracowników Zamawiającego). 3. Przedmiotowe zamówienie o wartości 409 252,02 euro stanowi część zamówienia na roboty budowlane w siedzibie ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2 o łącznej wartości zamówienia 476 792,76 euro. 4. Istnieje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. W celu ustalenia terminu wizji należy kontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego Panem Piotrem Kolas, tel. 42 638 28 21. 5. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - 50 tygodni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy. Zamawiający wymaga aby dźwigi były wymieniane w następującej kolejności: 5.1. dźwig nr 1, 5.2. dźwig nr 2, 5.3. dźwig nr 3, 5.4. dźwig nr 4. 6. Szczegółowe terminy wykonania robót zawierać będzie Harmonogram rzeczowo-finansowy, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. Ww. Harmonogram, zgodnie z pkt 13.5. II części SIWZ, wybrany Wykonawca przekaże najpóźniej na 5 dni przed wyznaczonym terminem podpisania umowy do uzgodnienia z Zamawiającym. 7. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia, zasad i terminów realizacji zawiera Wzór umowy stanowiący III część SIWZ. 8. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi: 8.1. na całość wykonanych robót budowlanych i instalacyjnych - co najmniej 36 m-cy; 8.2. na dostarczone urządzenia dźwigowe - co najmniej 36 m-cy, lub okres gwarancji oferowany przez producenta jeżeli będzie dłuższy. 9. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany jest do usuwania na swój koszt stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego wad (wykonania naprawy), w uzgodnionym przez Strony terminie. 10. Oprócz gwarancji, o której mowa powyżej, Wykonawca obejmie gwarancją każdy dźwig oddany w poszczególnym etapie od daty odbioru etapu do daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 350 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu, stosownie do wymogów uPzp, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy), przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach