Przetargi.pl
„Wymiana dylatacji wiaduktu drogowego w ciągu ul. Celnej w Bytomiu”

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 969 700 , fax. 323 969 702
  • Data zamieszczenia: 2020-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 323 969 700, fax. 323 969 702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana dylatacji wiaduktu drogowego w ciągu ul. Celnej w Bytomiu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana dylatacji wiaduktu drogowego, nad torami PKP, w ciągu ul. Celnej w Bytomiu. 3.2 Opis stanu istniejącego: Przedmiotowy wiadukt jest konstrukcji zespolonej. Dylatacje skośne jednomodułowe. Przyczółki żelbetowe masywne. 3.3 W zakres robót wchodzą m.in. następujące elementy: - ustalenie możliwego zakresu pracy dylatacji w oparciu o obecną planowaną eksplantację górniczą, - wykonanie dylatacji jako modułowej lub wielomodułowej, - wymienienie nawierzchni, w ramach wymiany dylatacji, w rejonie dylatacji w zakresie +-3m, - w celu prawidłowej wyceny robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca powinien we własnym zakresie wykonać wizję lokalną w terenie oraz inwentaryzację wiaduktu, - zgłoszenie robót budowlanych w ramach remontu wiaduktu, - pozyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub przyjęciu zgłoszenia robót. 3.4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:  Przedmiarze Robót,  Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),  Wzorze Umowy,  Planie orientacyjnym. które stanowią odpowiednie załączniki do specyfikacji. 3.5 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarem robót stanowiących załączniki SIWZ oraz zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz obowiązującymi polskimi normami i zasadami sztuki budowlanej. 3.6. Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia stanowią jego własność i winny być przez niego zagospodarowane i / lub zutylizowane. 3.7. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania, wdrożenia, utrzymania i demontażu czasowej organizacji ruchu oraz wykonania tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót, która podlega zatwierdzeniu przez Prezydenta miasta Bytomia lub w jego imieniu przez Wydział Komunalny – Referat Transportu Lokalnego Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz koszty oznakowania pionowego i poziomego na czas prowadzenia robót. 3.8. Tymczasową organizację ruchu wykonać w oparciu o wytyczne: Należy prowadzić objazd z ul. Celnej do Stolarzowic ulicami Aleja Jana Nowaka-Jeziorańskiego – Strzelców Bytomskich - Miejska Dąbrowa. Od ul. Miejska Dąbrowa (skrzyżowanie z ul. Celną) oraz ul. Strzelców Bytomskich (rondo z autostradą A1) ulicami Miejska Dąbrowa – Strzelców Bytomskich - Aleja Jana Nowaka-Jeziorańskiego – Celna. Znaki informujące typu F o zamknięciu drogi ustawić w rejonie skrzyżowania Miejska Dąbrowa – Celna. 3.9. Projekt obejmuje drogi powiatowe i krajowe oraz teren zarządzany przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) w związku z czym należy uzyskać opinię Policji i Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu (MZDiM) oraz zatwierdzenie oznakowania w rejonie ronda autostrady A-1 z GDDKiA oraz zatwierdzenie na pozostałą część projektu z Gminy Bytom. 3.10. Zamawiający określa minimalny wymagany 10 letni okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty w zakresie wymiany dylatacji oraz zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym), z wyłączeniem nawierzchni jezdni gdzie okres gwarancji wynosi 5 lat. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty w zakresie wymiany dylatacji oraz zastosowane materiały będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z pkt 15 SIWZ. 3.11 Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). 3.12. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej (1 egzemplarz) wraz z wersją elektroniczną wykonaną w formatach dwg. lub dxf na nośniku CD lub DVD. 3.13. Zamawiający nie posiada dokumentacji technicznej z okresu budowy wiaduktu. 3.14. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia co najmniej 6 osób wykonujących czynności w zakresie robót - konstrukcji wiaduktu. 3.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.17 Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 326 325,92 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221121-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7500 zł. 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium wykonawca winien: 1) wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej), 2) wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) w sposób umożliwiający zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 ustawy Pzp, tj.: na adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np. pdf), (w temacie wiadomości należy podać nr sprawy lub nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone). 10.4.1. Zamawiający dopuszcza również wniesienie wadium przez Wykonawcę w formie niepieniężnej w wersji papierowej 10.5. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 10.5.1. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.5.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Getin Noble Bank o/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 10.7. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 10.8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, pok.219, II piętro, Dział Zamówień Publicznych. Zamawiający zwraca uwagę, aby do oferty nie dołączać oryginału gwarancji wadialnej, z uwagi na konieczność jej zwrotu. 10.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.11. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana dylatacji wiaduktu drogowego w ciągu ul. Celnej w Bytomiu”- oznaczenie sprawy: DNP.260.24.2020.PN.RB. W przypadku gdy oferta zostanie złożona przez wykonawców działających wspólnie (konsorcjum) w treści gwarancji lub poręczenia winni być wskazani wszyscy wykonawcy działający wspólnie. 10.12. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust.1 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10.13. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 10.14. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ: 1) ppkt 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5.1). b) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5.1) a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6.7. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.8. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach