Przetargi.pl
WYMIANA DWÓCH WIND TOWAROWO-OSOBOWYCH I JEDNEJ WINDY OSOBOWEJ ORAZ MONTAŻ PODNOŚNIKA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE W BUDYNKACH PRZY UL. PCK 1

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3673753 , fax. 034 3651756
  • Data zamieszczenia: 2010-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    ul. Bialska 104/118 104/118
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3673753, fax. 034 3651756
    REGON: 00128105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: -
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA DWÓCH WIND TOWAROWO-OSOBOWYCH I JEDNEJ WINDY OSOBOWEJ ORAZ MONTAŻ PODNOŚNIKA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE W BUDYNKACH PRZY UL. PCK 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1.Przedmiotem zamówienia jest: wymiana dwóch wind towarowo - osobowych i jednej windy osobowej oraz montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie w budynkach przy ul. PCK 1. 2. Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia określają - nazwy i kody CPV: 42.41.61.00; 45.31.31.00; 45.45.31.00; 45.31.00.00; 45.00.00.00. 4.Przy wymianie dźwigów należy uwzględnić wymianę wszystkich niezbędnych elementów i urządzeń oraz instalacji związanych z pracą dźwigów - również wymianę dźwigów. 5.Dopuszcza się dźwigi z maszynownią lub możliwością wykorzystania pomieszczenia po maszynowni. 6.W czasie realizacji zamówienia obiekt będzie czynny, więc Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren robót w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. Każdego dnia po zakończeniu robót, Wykonawca uporządkuje teren budowy. 7. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających obowiązujące normy. Zaoferowane dźwigi muszą spełniać wszystkie wymogi obowiązujących norm, być zgodne z Dyrektywą Dźwigową i spełniać aktualne wymagania techniczne, przepisy BHP, p.poż. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy zawierać musi koszty wszelkich robót, materiałów i dokumentów określonych w niniejszej specyfikacji oraz innych, nie opisanych a niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. 9. W czasie realizacji zamówienia obiekt będzie czynny, więc Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów na roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z techniką robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 11. Zamawiający żąda minimum 36 miesięcznej gwarancji od daty ostatecznego (bezusterkowego) odbioru na zastosowane urządzenia i wykonane roboty w ramach przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zastosowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 6.000,00 zł, a dla ofert częściowych: Pakiet Nr 1 - 2.000,00 zł Pakiet Nr 2 - 2.000,00 zł Pakiet Nr 3 - 2.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach