Przetargi.pl
WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE 2744 POZNAŃ UL. KOŚCIUSZKI 92/98

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE 2744 POZNAŃ UL. KOŚCIUSZKI 92/98
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wewnętrznych w budynku nr 1 w kompleksie 2744 Poznań ul. Kościuszki 92/98 – zgodnie z opisem robót - zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót zawartą w załączniku nr 5 do SIWZ oraz z nakładami zawartymi w przedmiarze / kosztorysie ślepym – załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w szczególności następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - demontaż oraz montaż elementów wykończeniowych w poszczególnych pomieszczeniach; - demontaż oraz montaż stolarki drzwiowej; Wykonawca złoży wraz z ofertą kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach