Przetargi.pl
Wymiana drzwi wejściowych, przebudowa sanitariatów w Inspektoracie ZUS w Tomaszowie Lubelskim.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881200, 6881209 , fax. 084 6866974
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103 103
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881200, 6881209, fax. 084 6866974
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drzwi wejściowych, przebudowa sanitariatów w Inspektoracie ZUS w Tomaszowie Lubelskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na dostosowaniu budynku I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Jana Pawła II 6 do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez wymianę drzwi wejściowych oraz przebudowę sanitariatów. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Przystosowanie wejścia głównego dla osób niepełnosprawnych tj.: a) demontaż drzwi wejścia głównego i wiatrołapu b) demontaż witryny aluminiowej z drzwiami pomiędzy portiernią a wiatrołapem, c) demontaż okien PCV wraz z rozbiórką ściany podokiennej w portierni, d) montaż witryny zewnętrznej wejścia głównego z profili aluminiowych ciepłych z drzwiami przesuwnymi, szklonej szkłem bezpiecznym antywłamaniowym, e) montaż witryny wewnętrznej w wiatrołapie z profili aluminiowych zimnych z drzwiami przesuwnymi szklonej szkłem bezpiecznym, f) montaż witryny wewnętrznej z drzwiami w portierni, z profili aluminiowych zimnych szklonej szkłem bezpiecznym, g) montaż kurtyny powietrznej zasilanej z instalacji co. h) bezpłatny przegląd i konserwacja zamontowanych urządzeń (tj. drzwi automatyczne, kurtyna powietrzna) co kwartał przez okres trwania gwarancji i) wymianę grzejnika w wiatrołapie oraz przesunięcie grzejnika co. w portierni. j) Wykonanie instalacji elektrycznej związanej z montowanymi urządzeniami. k) Wymianę płytek gresowych na granit promieniowany przed wejściem do budynku. 2) Przebudowę sanitariatów przy SOK na sanitariaty przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych tj.: a) rozbiórkę ścianek działowych,. b) wymianę instalacji wod-kan c) wymianę urządzeń wod-kan na urządzenia przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, d) wymianę instalacji elektrycznej, e) wymianę okładzin ścian z płytek glazurowanych, f) wymianę płytek podłogowych na płytki gresowe antypoślizgowe, g) Wymianę elektrycznych podgrzewaczy wody. h) Wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki. 3. Szczegółowy opis robót zawarty jest w dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia na którą się składają: 1) Projekt budowlany wykonawczy stanowiący zał. nr 1 do siwz. 2) SSTWiOR stanowiąca zał. nr 2 do siwz 3) Przedmiar robót stanowiący zał. nr 3 do siwz 4. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na podstawie: a) projektu wykonawczego, b) przedmiaru robót, c) SSTWiOR d) ewentualnej wizji lokalnej, e) obowiązujących przepisów i norm oraz zasad sztuki budowlanej 5. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w pierwszej kolejności w oparciu o projekt budowlany a w dalszej kolejności winien kierować się SSTWiOR oraz przedmiarem, które pełnią jedynie rolę pomocniczą i uzupełniającą. 6. Zaleca się aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali oględzin miejsc przedmiotowych robót. Oględzin frontu robót można dokonać po uprzednim uzgodnieniu terminu z jedną z osób upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia określoną w § 6 SIWZ. 7. Wykonawca na wykonane roboty udziela co najmniej 36 miesięcy gwarancji od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego. 8. Prace objęte zamówieniem mogące zakłócać prawidłowe funkcjonowanie (pod względem pracy i obsługi klientów) budynku I/ ZUS w Tomaszowie Lubelskim oraz mogące stwarzać w szczególności niebezpieczeństwo dla klientów lub pracowników Zamawiającego należy prowadzić po godzinach pracy Inspektoratu ZUS oraz w dni wolne od pracy ZUS. 9. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt materiały i urządzenia (w tym zabezpieczenia prowadzonych robót) niezbędne do należytego (zgodnie z niniejszą SIWZ i sztuką budowlaną) wykonania przedmiotowego zamówienia. 10. W zakresie przedmiotowych robót wszelkie miejsca mogące ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót winny być pozabezpieczane folią lub w inny sposób uniemożliwiający uszkodzenie lub zniszczenie mienia i infrastruktury Zamawiającego. 11. Zamawiający nieodpłatnie udostępni energię elektryczną potrzebną do wykonania zamówienia, wodę oraz miejsce pod kontener na składowanie bieżących materiałów, pomieszczenie na złożenie niezbędnych podręcznych urządzeń i materiałów oraz miejsce pod kontener na śmieci. 12. Zamawiający nie zastrzega powierzania podwykonawcom części zamówienia. 13. W formularzu ofertowym Wykonawca winien wskazać zakres zamówienia jaki powierzy podwykonawcom. W przypadku nie określenia w ogóle w formularzu podwykonawcy Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez udziału podwykonawców. 14. Udział podwykonawcy w realizacji niniejszego zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z zobowiązań określonych niniejszym postępowaniem. Wszelkie działania, uchybienia lub zaniedbania podwykonawcy będą traktowane jak działania samego Wykonawcy. 15. Wykonawca w okresie wykonywania zamówienia zobowiązany jest do utrzymywania kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktów pod podanymi w ofercie i dostępnymi środkami komunikacji: nr telefonu, e-mailem lub fax-em.16. Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 pzp od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.10.2013r. do godz. 11:00 w wysokości 2 900 zł. Słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). 3.Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą tj.: 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 07.10.2013r. do dnia 05.11.2013r. 4.W przypadku nie zabezpieczenia oferty akceptowaną formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 5.Wadium w formie pieniężnej należy przelewem wpłacić na konto Zamawiającego Nr 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 w PKO BP Centrum Korporacyjne I, ul. Nowogrodzka 35/41, umieszczając na przelewie informację z oznaczeniem odpowiednio: - wadium - przetarg wejście i sanitariaty I/ZUS Tomaszów L. 6.Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym zamawiającego najpóźniej o godz. 11:00 dnia 07.10.2013r. uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych. 7.Kopię dowodu wpłaty/przelewu wadium zaleca się załączyć do składanej oferty. 8.Wadium w pozostałych akceptowanych formach niepieniężnych należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy zachowaniu poniższych zasad: 1)Jeżeli wadium będzie składane osobiście należy je przekazać do Wieloosoboego Stanowiska Zamówień Publicznych w pokoju nr 404 w budynku przy ul. Kościuszki 103 w terminie określonym w § 10 ust. 3 SIWZ. 2)Jeżeli będzie wysyłane pocztą lub kurierem należy umieścić go w oddzielnej kopercie niż oferta z opisem: wadium - przetarg wejście i sanitariaty I/ZUS Tomaszów L. i złożyć w miejscu i terminie określonym w § 10 ust. 3 SIWZ tak jak dla oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach