Przetargi.pl
Wymiana drzwi wejściowych i przebudowa sanitariatów w I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881200, 6881209 , fax. 084 6866974
  • Data zamieszczenia: 2013-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103 103
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881200, 6881209, fax. 084 6866974
    REGON: 00001775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drzwi wejściowych i przebudowa sanitariatów w I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na dostosowaniu budynku I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Jana Pawła II 6 do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez wymianę drzwi wejściowych oraz przebudowę sanitariatów. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Przystosowanie wejścia głównego dla osób niepełnosprawnych tj.: a) demontaż drzwi wejścia głównego i wiatrołapu b) demontaż witryny aluminiowej z drzwiami pomiędzy portiernią a wiatrołapem, c) demontaż okien PCV wraz z rozbiórką ściany podokiennej w portierni, d) montaż witryny zewnętrznej wejścia głównego z profili aluminiowych ciepłych z drzwiami przesuwnymi, szklonej szkłem bezpiecznym antywłamaniowym, e) montaż witryny wewnętrznej w wiatrołapie z profili aluminiowych zimnych z drzwiami przesuwnymi szklonej szkłem bezpiecznym, f) montaż witryny wewnętrznej z drzwiami w portierni, z profili aluminiowych zimnych szklonej szkłem bezpiecznym, g) montaż kurtyny powietrznej zasilanej z instalacji co. h) bezpłatny przegląd i konserwacja zamontowanych urządzeń (tj. drzwi automatyczne, kurtyna powietrzna) co kwartał przez okres trwania gwarancji i) wymianę grzejnika w wiatrołapie oraz przesunięcie grzejnika co. w portierni. j) Wykonanie instalacji elektrycznej związanej z montowanymi urządzeniami. k) Wymianę płytek gresowych na granit promieniowany przed wejściem do budynku. 2) Przebudowę sanitariatów przy SOK na sanitariaty przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych tj.: a) rozbiórkę ścianek działowych,. b) wymianę instalacji wod-kan c) wymianę urządzeń wod-kan na urządzenia przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, d) wymianę instalacji elektrycznej, e) wymianę okładzin ścian z płytek glazurowanych, f) wymianę płytek podłogowych na płytki gresowe antypoślizgowe, g) Wymianę elektrycznych podgrzewaczy wody. h) Wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki. 3. Szczegółowy opis robót zawarty jest w dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia na którą się składają: 1) Projekt budowlany wykonawczy stanowiący zał. nr 1 do siwz. 2) SSTWiOR stanowiąca zał. nr 2 do siwz 3) Przedmiar robót stanowiący zał. nr 3 do siwz 4. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na podstawie: a) projektu wykonawczego, b) przedmiaru robót, c) SSTWiOR d) ewentualnej wizji lokalnej, e) obowiązujących przepisów i norm oraz zasad sztuki budowlanej 5. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w pierwszej kolejności w oparciu o projekt budowlany a w dalszej kolejności winien kierować się SSTWiOR oraz przedmiarem, które pełnią jedynie rolę pomocniczą i uzupełniającą. 6. Zaleca się aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali oględzin miejsc przedmiotowych robót. Oględzin frontu robót można dokonać po uprzednim uzgodnieniu terminu z jedną z osób upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia określoną w § 6 SIWZ. 7. Wykonawca na wykonane roboty udziela co najmniej 36 miesięcy gwarancji od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego. 8. Prace objęte zamówieniem mogące zakłócać prawidłowe funkcjonowanie (pod względem pracy i obsługi klientów) budynku I/ ZUS w Tomaszowie Lubelskim oraz mogące stwarzać w szczególności niebezpieczeństwo dla klientów lub pracowników Zamawiającego należy prowadzić po godzinach pracy Inspektoratu ZUS oraz w dni wolne od pracy ZUS. 9. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt materiały i urządzenia (w tym zabezpieczenia prowadzonych robót) niezbędne do należytego (zgodnie z niniejszą SIWZ i sztuką budowlaną) wykonania przedmiotowego zamówienia. 10. W zakresie przedmiotowych robót wszelkie miejsca mogące ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót winny być pozabezpieczane folią lub w inny sposób uniemożliwiający uszkodzenie lub zniszczenie mienia i infrastruktury Zamawiającego. 11. Zamawiający nieodpłatnie udostępni energię elektryczną potrzebną do wykonania zamówienia, wodę oraz miejsce pod kontener na składowanie bieżących materiałów, pomieszczenie na złożenie niezbędnych podręcznych urządzeń i materiałów oraz miejsce pod kontener na śmieci. 12. Zamawiający nie zastrzega powierzania podwykonawcom części zamówienia. 13. W formularzu ofertowym Wykonawca winien wskazać zakres zamówienia jaki powierzy podwykonawcom. W przypadku nie określenia w ogóle w formularzu podwykonawcy Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez udziału podwykonawców. 14. Udział podwykonawcy w realizacji niniejszego zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z zobowiązań określonych niniejszym postępowaniem. Wszelkie działania, uchybienia lub zaniedbania podwykonawcy będą traktowane jak działania samego Wykonawcy. 15. Wykonawca w okresie wykonywania zamówienia zobowiązany jest do utrzymywania kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktów pod podanymi w ofercie i dostępnymi środkami komunikacji: nr telefonu, e-mailem lub fax-em.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 08.08.2013r. do godz. 11:00 w wysokości 2 900 zł. Słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą tj.: 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 08.08.2013r. do dnia 06.09.2013r. 4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty akceptowaną formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 5. Wadium w formie pieniężnej należy przelewem wpłacić na konto Zamawiającego Nr 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 w PKO BP Centrum Korporacyjne I, ul. Nowogrodzka 35/41, umieszczając na przelewie informację z oznaczeniem odpowiednio: -wadium - przetarg wejście i sanitariaty I/ZUS Tomaszów L. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym zamawiającego najpóźniej o godz. 11:00 dnia 08.08.2013r. uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych. 7. Kopię dowodu wpłaty/przelewu wadium zaleca się załączyć do składanej oferty. 8. Wadium w pozostałych akceptowanych formach niepieniężnych należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy zachowaniu poniższych zasad: 1) Jeżeli wadium będzie składane osobiście należy je przekazać do depozytu kasowego w pokoju nr 301 w budynku przy ul. Kościuszki 103 w terminie określonym w § 10 ust. 3 SIWZ. 2) Jeżeli będzie wysyłane pocztą lub kurierem należy umieścić go w oddzielnej kopercie niż oferta z opisem: wadium - przetarg wejście i sanitariaty I/ZUS Tomaszów L. i złożyć w miejscu i terminie określonym w § 10 ust. 3 SIWZ tak jak dla oferty. 9. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza za wyjątkiem sytuacji określonej w art. 46 ust.4a Pzp. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium (ustanawiając stosowny termin do jego wniesienia) przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Do wadium wnoszonego w poręczeniach i gwarancjach bankowych stosuje się przepisy ustawy Prawo Bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 72 poz.665 z 2002r.) 12. Oddział banku zagranicznego może udzielić poręczeń i gwarancji bankowych, jeżeli posiada na wykonywanie tych czynności zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego. 13. Zwrotu wadium dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający dokona niezwłocznie po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub unieważnieniu postępowania. 14. Wadium wniesione w pieniądzu będzie zwracane z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 16. UWAGA: Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył w ogóle dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach