Przetargi.pl
Wymiana drzwi wejściowych do lokali i drzwi zewnętrznych w budynkach mieszkalnych, w podziale na 2 części

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drzwi wejściowych do lokali i drzwi zewnętrznych w budynkach mieszkalnych, w podziale na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych administrowanych przez MZBM w Kaliszu oraz wymiana drzwi zewnętrznych do budynków mieszkalnych będących w zarządzie MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części : Część 1: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi stalowe : 39 sztuk, - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi drewniane : 1 sztuka Część 2: Wymiana drzwi zewnętrznych do budynków - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi aluminiowe: 15 sztuk, - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi drewniane : 2 sztuk, Przedmiot zamówienia obejmuje : - dostawę na miejsce montażu nowej stolarki drzwiowej, - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej, - montaż nowej stolarki - zmniejszenie otworów drzwiowych do wymiarów standardowej stolarki (drzwi do lokali mieszkalnych), naprawa uszkodzonych ościeży : wewnętrznych i zewnętrznych, malowanie, - wywóz zdemontowanej stolarki i gruzu powstałego przy wymianie wraz z utylizacją, - doprowadzenie miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed ich rozpoczęciem - niezwłocznie po ich zakończeniu (tj. wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób wykonania określają załączniki do SIWZ : a) wykaz stolarki przewidzianej do wymiany wraz z opisem - zał. nr 5, b) przedmiar robót - zał. nr 6, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- zał. nr 7, d) wzór umowy - zał. nr 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w przedmiocie zamówienia (dotyczy części 1): a) wykonanie robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w wykazie, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej wykonania danego zakresu robót (np. w przypadku gdy niemożliwe będzie zamontowanie drzwi o szer. 90 cm nastąpi montaż drzwi o szer. 80 cm) b) odstąpienie od wykonania wymiany stolarki, w przypadku braku możliwości ich wykonania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. zmiana najemcy lokalu, wykup lokalu, rezygnacja najemcy lokalu z wymiany, prawny właściciel budynku nie wyrazi zgody na wymianę stolarki, brak dostępu do lokalu itp.) , w przypadku rezygnacji najemcy lokalu z wymiany drzwi wymagane jest uzyskanie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia najemcy lokalu ), c) w przypadku zmniejszenia ilości stolarki przewidzianej do wymiany, o której mowa w pkt. b) Zamawiający może wskazać wykonanie prac z zakresu objętego przetargiem w innych lokalach, a Wykonawca ma obowiązek podjęcia prac wynikających z dokonanych zmian . Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na : ? całość drzwi stalowych na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, ? całość drzwi drewnianych na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, ? całość drzwi aluminiowych na okres nie krótszy niż 60 miesięcy, lat licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, ? wykonane prace budowlane na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, 2)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211311
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach