Przetargi.pl
wymiana drzew w donicach na ul. Świętokrzyskiej w Warszawie

Zarząd Oczyszczania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 00-508 Warszawa, Al. Jerozolimskie 11/19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 277 04 70 , fax. 22 6282674
  • Data zamieszczenia: 2015-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Oczyszczania Miasta
    Al. Jerozolimskie 11/19 11/19
    00-508 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 277 04 70, fax. 22 6282674
    REGON: 01035234600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zom.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana drzew w donicach na ul. Świętokrzyskiej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.ETAP I - przesadzenie z donic 69 szt. wiśni do zapewnionego przez Wykonawcę miejsca zimowania oraz posadzenie w ich miejsce w donicach 102 szt. świerków wypożyczonych przez Wykonawcę na okres zimy, ETAP II - pielęgnacja przez okres zimowy posadzonych w donicach 102 szt. świerków i zadołowanych 69 szt. wiśni, - usunięcie świerków z donic przez Wykonawcę oraz posadzenie w ich miejsce 102 szt. platanów, - posadzenie wiśni przechowywanych przez Wykonawcę w okresie zimowym w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie m. st. Warszawy, ETAP III - pielęgnacja posadzonych 102 szt. platanów. 2.Zakres prac oraz warunki techniczne wykonania umowy określa załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zaleca Wykonawcom przed złożeniem oferty dokładne zapoznanie się z terenem, na których będą wykonywane w/w prace oraz rodzajem donic, w których będą posadzone drzewa. 3. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej 3.1 . Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby 1 osoba, która wykonywać będzie czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia (tzn. prace ogrodnicze) opisane w załączniku nr 6 została zatrudniona na podstawie umowy o pracę (w wymiarze czasu pracy co najmniej 0,5 etatu). Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienioną osobę na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na to miejsce innej osoby w terminie do 14 dni. 3.2 Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osoby Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu kopii umowy o pracę z ww. osobą, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz do zawarcia z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zatrudnionego pracownika. Określona w umowie o pracę wysokość wynagrodzenia pracownika nie może być niższa, niż kwota minimalnego wynagrodzenia określona w przepisach o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań 3.3.1 Sposób monitorowania W terminie 5 dni od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, potwierdzających odprowadzanie składek ZUS za zatrudnionego pracownika (raport o wysyłce i potwierdzeniu z pozycjami raportów), obejmujące okres realizacji zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. 3.3.2 Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 3.3.1 SIWZ Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN, b) W przypadku dwukrotnego niewywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 3.3.1 SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie zamówienia, c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia ww. osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej, w wysokości 2% całkowitego wynagrodzenia, d) W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772116008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wymiany świerków na platany
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zom.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach