Przetargi.pl
Wymiana drewnianej stolarki okiennej w budynku Internatu Zespołu Szkół w Tułowicach

Zespół Szkół w Tułowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 49-130 Tułowice, ul. Zamkowa 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4277036, 4277040 , fax. 0-77 4277037
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Tułowicach
    ul. Zamkowa 15 15
    49-130 Tułowice, woj. opolskie
    tel. 0-77 4277036, 4277040, fax. 0-77 4277037
    REGON: 53232014100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz-tulowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drewnianej stolarki okiennej w budynku Internatu Zespołu Szkół w Tułowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie istniejącej drewnianej stolarki okiennej oraz drewnianych parapetów wewnętrznych na drewnianą stolarkę i parapety wewnętrzne w budynku Internatu Zespołu Szkół Tułowicach, w
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania działalności - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług budowlanych 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: 2.1. - Dysponowanie kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych 2.2. - Udokumentowanie zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 robót o rodzaju i wartości odpowiednimi do robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. remont budynku polegający na wymianie stolarki okiennej na wartość nie mniejszą niż 100 000 zł brutto, oraz przedstawienie referencji od zamawiającego, potwierdzających ich należyte wykonanie; 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: 3.1.Posiadanie zdolności kredytowej w wysokości min. 50.000 zł lub posiadanie środków własnych na rachunku bankowym w wysokości min. 50.000 zł. 3.2. Brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne 4. Udzielenie minimum 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. 5. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia- 200.000,-zł, 6. Złożenie kosztorysu ofertowego Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają powyższych warunków oraz Wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów wyszczególnionych w p-cie VIII SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku stanowiącym Załącznik nr2 do SIWZ, 3. Zaświadczenia, właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , 4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia zawierający: imię, nazwisko, zawód, rodzaj i numer posiadanych uprawnień, długość praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem referencji od zamawiającego, potwierdzających ich należyte wykonanie, wg zał. nr 1 do SIWZ z podaniem ich nazwy, lokalizacji, daty wykonania (data odbioru robót), wartości robót, nazwy i adresu inwestora . 6. Kserokopia uprawnień kierownika budowy oraz kierowników robót przewidzianych do wykonania zamówienia, oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Polisa OC (odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,- zł, 8. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 10. Kosztorys ofertowy, 11. Dowód wniesienia wadium. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w punktach 1, 2, 3, odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast dokumenty wymienione w punktach 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz-tulowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach