Przetargi.pl
Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej w Sali Obrad w zabytkowym budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Rynku Podgórskim 1

Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6161230 , fax. 12 6161217
  • Data zamieszczenia: 2012-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
    pl. Wszystkich Świętych 3-4
    31-004 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6161230, fax. 12 6161217
    REGON: 35155435300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej w Sali Obrad w zabytkowym budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Rynku Podgórskim 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac obejmuje: 1.1. wymianę 4 szt. okien skrzynkowych, o łącznej powierzchni 26,64 m?, 1.2. wymianę 1 szt. drzwi balkonowych, o powierzchni 6,85 m?, 1.3. remont stolarki skrzydeł drzwiowych wewnętrznych z korektą montażu okuć - o powierzchni 3,667 m?, 1.4. wymianę 4 kpl. okapników zewnętrznych okien, 1.5. wymianę balustrady balkonu demontaż drewnianych tralek i odtworzenie w sztucznym kamieniu oraz wymiana ofasowania z blachy tytan-cynk - o długości 9 mb, 1.6. remont płyty balkonu z wymianą posadzki - izolacji i ofasowań o powierzchni 11 m?, 1.7. wykonanie dodatkowych robót konserwatorskich przy remoncie skrzydeł drzwiowych - 2 kpl. 2. Uwagi dla Wykonawców: 2.1. prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót, 2.2. prace wykonywane będą w czynnym budynku biurowym. Należy przewidzieć realizację uciążliwych prac po godzinach pracy Urzędu i w dni wolne od pracy. Głośne i uciążliwe prace wykonywane będą przed godz. 8.00 i po godz. 16.00, 2.3. Wykonawca zamontuje jedno kompletne okno, jako wzór do zatwierdzenia przez Zamawiającego i przedstawicieli służb konserwatorskich. Po zatwierdzeniu Wykonawca będzie mógł przystąpić do montowania kolejnych okien. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki do specyfikacji: 3.1. Wzór umowy - zał. nr 1 do specyfikacji; 3.2. Projekt budowlany konserwatorski wymiany drewnianej stolarki okiennej - zał. nr 5 do specyfikacji; 3.3. Przedmiar Robót - zał. nr 6 do specyfikacji; 3.4. Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych z dnia 23 marca 2012 r. - zał. nr 7 do specyfikacji; 3.5. Pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym z dnia 29 lutego 2012 r. - zał. nr 8 do specyfikacji. 4. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: OR-10.271.45.2012
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach