Przetargi.pl
Wymiana (demontaż, dostawa i montaż) stolarki okiennej i drzwiowej w Sanatorium Uzdrowiskowym KOMBATANT w Kołobrzegu.

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
    ks. Piotra Ściegiennego 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
    REGON: 00028817100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana (demontaż, dostawa i montaż) stolarki okiennej i drzwiowej w Sanatorium Uzdrowiskowym KOMBATANT w Kołobrzegu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana (demontaż, dostawa i montaż) stolarki okiennej i drzwiowej w Sanatorium Uzdrowiskowym KOMBATANT w Kołobrzegu, w ilości 62 sztuki. Wymiary i ilości podlegającej wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz zakres prac podany jest w załączniku nr 1. Podział okien i drzwi zgodnie z załącznikiem nr 2. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie, w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, nie mogą powodować zakłóceń w działalności obiektu. Przed złożeniem oferty Wykonawca wykona pomiar weryfikujący wymiary stolarki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655), tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj.: są dopuszczeni do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.: dysponują środkiem transportu oraz osobami zapewniającymi szybką i sprawną realizację zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj.: posiadają na koncie bankowym taką ilość środków finansowych (lub zdolność kredytową) aby zapewnić szybką i sprawną realizację zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 w/w ustawy - Pzp. W/w warunki zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 w/w ustawy - prawo zamówień publicznych) - wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 2/ Dokumenty potwierdzające status prawny i siedzibę Wykonawcy - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ Wykonawca dołączy do oferty referencje (minimum 2) potwierdzające wykonywanie robót o zakresie i wartości podobnej do wynikającego z siwz w okresie ostatnich 5 lat. 4/ Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach