Przetargi.pl
Wymiana dachu na budynku Zespołu Szkół w Pniewach przy ul. Wolności

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2938601 , fax. 061 2910097
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2938601, fax. 061 2910097
    REGON: 00052955100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dachu na budynku Zespołu Szkół w Pniewach przy ul. Wolności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana dachu na budynku A Zespołu Szkół w Pniewach przy ul. Wolności. Powierzchnia połaci dachu wynosi 688,1m2 i obejmuje następujący zakres prac: 1.Roboty rozbiórkowe: - demontaż rynien i rur spustowych, - demontaż instalacji odgromowej, ławek kominiarskich, ozdobnych wieżyczek, okien połaciowych. - usunięcie istniejącego pokrycia dachowego wraz z ołaceniem i obróbkami blacharskimi. 2.Konieczna wymiana i naprawa elementów więźby drewnianej dachu wraz z impregnacją całości. Wymianę konstrukcji należy wykonać przy użyciu drewna klasy min C24 impregnowanego ciśnieniowo o przekroju odpowiadającym stanowi istniejącemu. Całość konstrukcji zabezpieczyć przeciwwilgociowo i przeciwogniowo poprzez malowanie preparatami solnymi np. Fobos M2. Wymianie podlega także deskowanie bocznych ścian lukarn. 3.Ułożenie nowego pokrycia dachowego. - Ułożenie folii paroprzepuszczalnej wraz z kontrłatami i łatami. - pokrycie dachu z dachówki karpiówki w koronkę w kolorze ceglastym. Wymiana pokrycia dachowego dotyczy również daszka nad wejściem do budynku od strony północno- wschodniej. 4.Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na nowe z blachy tytan-cynk. 5.Wymiana ławek dachowych do obsługi kominów na nowe wraz ze stopniami, montaż wyłazu dachowego oraz platformy na poddaszu służącej wyjściu na dach, wymiana płotków śniegowych 6.Wymurowanie z cegły klinkierowej części kominów ponad połacią dachową. 7.Naprawa attyki- wymurowanie ostatniej warstwy z cegły klinkierowej, uzupełnienie pozostałych ubytków cegłą pełną, zaimpregnowanie całości przeciwwilgociowo. 8.Naprawa i konserwacja wieżyczek na kalenicy. 9.Wymiana instalacji odgromowej. 10.Montaż zabezpieczeń przed siadaniem ptaków (kolce)- wzdłuż kalenicy przy okapach dachu oraz lukarn, na kominach oraz murku attyki. 11.Renowacja okien w ścianach szczytowych, okien w lukarnach oraz okien połaciowych na ramach stalowych. Okna oczyścić z farby i rdzy, wykonać nowe powłoki malarskie oraz w razie potrzeby uzupełnić szklenie. UWAGI: Niezależnie od zapisów dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarów Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszego zamówienia publicznego do: 1.zagospodarowania i/lub zutylizowania - zgodnie z obowiązującymi przepisami - wszystkich odpadów pochodzących z rozbiórek, demontaży, realizacji robót i wytworzonych na zapleczu budowy (w tym transport). 2.do wykonania obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych należy używać blachy tytanowo cynkowej o grubości minimalnej 0,60 mm. 3.ławki i stopnie kominiarskie oraz płotki śniegowe należy wykonać jako stalowe pokryte powłoką w kolorze podobnym do koloru pokrycia dachu. 4.do impregnacji przeciwwilgociowej attyki należy użyć kremu hydrofobizującego opartego na silanach np. Funcosil FC firmy Remmers lub równoważny pod względem przeznaczenia, składu i właściwości. 5.okna w ścianach szczytowych (wymienione w poz. 1.11. i 5.4. przedmiarów) należy pozostawić jednak policzyć ich gruntowny remont polegający na zerwaniu starych łuszczących się powłok malarskich, ewentualnej naprawie uszkodzonych elementów drewnianych i uzupełnieniu szklenia, uzupełnienia kitowania, pokrycia powłoką podkładową oraz dwukrotnie powłoką nawierzchniową w kolorze białym. 6.naprawy i uzupełnienia elementów drewnianych okapu dachu. 7.po wykonaniu nowej instalacji odgromowej przekazać Inwestorowi protokół z jej badania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy zł 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: SGB BS Duszniki O/Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Punkt Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim Pniewy - parter lub dołączyć do oferty. 8.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pniewy.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach