Przetargi.pl
WYMIANA DACHU NA BUDYNKU PAŁACU PAWILON B DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH POSTĘPOWANIE NR 2

Powiat Sieradzki ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Pl. Wojewódzki 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8226231, 8220532 , fax. 043 8227861
  • Data zamieszczenia: 2011-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sieradzki
    Pl. Wojewódzki 3 3
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8226231, 8220532, fax. 043 8227861
    REGON: 73093478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA DACHU NA BUDYNKU PAŁACU PAWILON B DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH POSTĘPOWANIE NR 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane wykonywane w budynku (pałacu z pocz. XX w.) wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych dawnego województwa sieradzkiego pod numerem 2 28 8A. Budynek znajduje się pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną (rysunek nr 1) dachu: 1. Wymiana pokrycia dachowego na budynku pałacu (Pawilon B) zgodnie z rysunkiem nr 1 Projektu budowlanego Wymiana dachu na budynku pałacu (Pawilon B) 1.1. rozebranie istniejącego pokrycia z blachy dachówko-podobnej 1.2. rozebranie obróbek blacharskich i kołnierzy kominów 1.3. założenie paroizolacji 1.4. ołacenie lub deskowanie połaci dachowej 1.5. pokrycie dachu blachą miedzianą lub dachówką (w zależności od części dachu) 1.6. wykonanie rynien 2. Wymiana więźby dachowej 2.1. rozebranie więźby dachowej 2.2. wykonanie nowej więźby dachowej 2.3. impregnacja drewna 2.4. wykonanie złączy i detali odtworzeniowo 3. Wymiana stropów 3.1. rozebranie wskazanych stropów 3.2. obsadzenie belek stalowych 3.3. wykonanie zbrojenia 3.4. betonowanie stropów 3.5. tynkowanie sufitu 3.6. malowanie tynków wewnętrznych. 4. Wymiana instalacji odgromowej i uziemiającej w budynku Pawilonu B 5. Montaż instalacji podgrzewania rynien (instalacja przewodów grzewczych) w budynku Pawilonu B 6. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe 6.1. udrożnienie istniejących przewodów wentylacyjnych 6.2. montaż rur spustowych z blachy miedzianej 6.3. naprawa kominów Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załączniki Nr 3-8)WYBÓR KIEROWNIKA ROBÓT PRZEZ WYKONAWCĘ ROBÓT: Zgodnie z DECYZJĄ Nr WUOZ/SI-641/143/2010 Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi, Delegatur w Sieradzu (Załącznik Nr 6 do SIWZ) kierownik robót powinien posiadać stosowne kwalifikacje i doświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r., Nr 150, poz. 1579). A. Szczegółowy zakres robót zawiera: przedmiar robót (kosztorysy ofertowe) (załącznik Nr 3), dokumentacja projektowa (techniczno-budowlana) (załączniki Nr 4), dokumentacja projektowa instalacji elektrycznej (załącznik Nr 5), specyfikacja techniczna (załącznik Nr 6) do SIWZ, B. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) z uwzględnieniem załączników dołączonych do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach