Przetargi.pl
WYMIANA DACHÓWKI NA DACHU W BUDYNKU GIMNAZJUM

Gimnazjum im. płk. K. Zenktelera ogłasza przetarg

  • Adres: 64320 Buk, ul. Szarych Szeregów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 140 921 , fax. 618 140 921
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum im. płk. K. Zenktelera
    ul. Szarych Szeregów 8
    64320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 618 140 921, fax. 618 140 921
    REGON: 63963900300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim-buk.szkolnastrona.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA DACHÓWKI NA DACHU W BUDYNKU GIMNAZJUM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remontu dachu na budynku starej – historycznej części Gimnazjum w Buku. Budynek jest ujęty w gminnej i wojewódzkiej ewidencji zabytków i jego historyczny wygląd zewnętrzny podlega ochronie konserwatorskiej Wielkopolskiego Wojewódzkiego konserwatora Zabytków w Poznaniu. Elementy zewnętrzne Orynnowanie i opierzenia: Zakłada się wymianę całego orynnowania budynku oraz elementów opierzenia na nowe wykonane z blachy tytanowo – cynkowej w kolorze naturalnym. Dach: Projektuje się wymianę istniejącego pokrycia dachu. Po odkryciu konstrukcji więźby dachowej tj. zdemontowaniu istniejącego pokrycia i łat należy wykonać niezbędne prace naprawcze i konserwujące drewno więźby dachowej. Należy zwrócić szczególną uwagę na osuszenie i uszczelnienie krawędzi koszowych. Na całości dachu należy wykonać izolację przeciwwilgociową z membrany paroprzepuszczlnej oraz nowe łacenie. Całość dachu należy pokryć nową dachówką ceramiczną karpiówką w kolorze ceglastoczerwonym układanym w koronkę. Wzdłuż krawędzi dachu nad wejściami do budynku i przylegającymi do ciągów komunikacyjnych należy zamontować płotki śniegowe w kolorze dachówki. Kominy: Należy dokonać przeglądu stanu technicznego kominów. Uszkodzone lub zniszczone fragmenty kominów należy naprawić lub rozebrać i je odbudować. Kominy lub fragmenty kominów, które przeznaczone zostaną do rozbiórki należy najpierw dokładnie zinwentaryzować ponieważ nowe kominy powinny stanowić kopię kominów istniejących i zachowywać elementy charakterystyczne takie, jak wysokość, sposób opracowania zwieńczenia itp. Nowe kominy odtworzyć jako murowane z cegły klinkierowej w kolorze ceglasto-czerwonym klasy min. 10 na zaprawie cementowo – wapiennej klasy M5. Stolarka okienna. Elementy starej stolarki otworowej (okna w wystawkach) należy oczyścić w razie potrzeby uzupełnić ubytki w oszkleniu i zabezpieczyć poprzez malowanie farbami olejnymi w kolorze białym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) dokumentacją techniczną opracowaną przez BIURO „AMBIT” mgr inż. Marek Prządka, z siedzibą przy ul. Fabrycznej 8,64-200 Wolsztyn, pn. REMONT DACHU NA HISTORYCZNEJ CZĘŚCI BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO GIMNAZJUM w BUKU 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 5) pozwoleniem na budowę NR 2845/18. 6) Opinią Powiatowego konserwatora Zbytków KZ.4123.17.00050.2017.III z dnia 13.06.2017 3. UWAGI DO PROJEKTÓW i SSTWiORB 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 108 z późn. zm.): - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane, za wyjątkiem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie. 2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób z wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięćtysięcyzłotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 77 1020 4144 0000 6502 0007 0672 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach