Przetargi.pl
wymiana czujek w systemie SAP, konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów SAP i DSO oraz SUG (Stałe Urządzenia Gaśnicze)

Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-553 Warszawa, ul. Koszykowa 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5374143, 5374158 , fax. 022 5374043
  • Data zamieszczenia: 2010-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego
    ul. Koszykowa 26/28 26/28
    00-553 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5374143, 5374158, fax. 022 5374043
    REGON: 00027868100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblpubl.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana czujek w systemie SAP, konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów SAP i DSO oraz SUG (Stałe Urządzenia Gaśnicze)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) wymiana czujek w systemie SAP (system analogowy, nieadresowalny) w terminie do dnia 30 listopada 2010r. 2) konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów SAP, DSO i SUG (Stałe Urządzenia Gaśnicze) w okresie 10.01.2011r. - 31.12.2012r. 2. W zakresie wymiany czujek należy wykonać m.in.: 1) roboty demontażowe i montażowe czujek i przycisków ROP związane z przedmiotem zamówienia, 2) roboty wykończeniowe po przeprowadzonych pracach montażowych, 3) sprawdzenia linii dozorowych, przeprowadzenie testów oprogramowania i systemu, 4) przeprowadzenie prób wraz z wykonaniem stosownych protokołów w tym zakresie, 5) utylizacja zdemontowanych czujek, 3. Urządzenia podlegające wymianie: 1) czujki DIO 31A2 194 szt. wymiana na DIO 40 2) czujki DIO 37 6 szt. wymiana na DIO 40 3) czujki DOR 30 2 szt. wymiana na DOR 40 4) przyciski ROP 30 9 szt. wymiana na ROP DM1131 5) gniazda czujek 202 szt. gniazda G-40
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.koszykowa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach