Przetargi.pl
Wymiana części stolarki okiennej w budynku Miejskiego Gimnazjum Nr 4 w Dębicy

Miejskie Gimnazjum Nr 4 w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Wyrobka 11
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6812584 , fax. 0-14 6812584
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Gimnazjum Nr 4 w Dębicy
    ul. Wyrobka 11 11
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 6812584, fax. 0-14 6812584
    REGON: 69067217900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mg4.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana części stolarki okiennej w budynku Miejskiego Gimnazjum Nr 4 w Dębicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 /101,63 m2/; rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku /11,75 m2/; montaż prefabrykowanych różnych obróbek, obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm /11,75 m2/; obsadzenie stolarki okiennej PCV - profil 5-komorowy /101,52 m2/; malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, malowanie dwukrotne elewacji tynki gładkie (ościeża) /94 m2/; wykonanie tynków zwykłych wew. kat. III na ościeżach /235,00 m/. 2. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami budowlanymi i bhp, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną: a)wykonanie niezbędnych uzgodnień, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz ze wszystkimi kosztami; b)wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzeniu mediów na czas budowy/robót wraz z uzyskaniem warunków technicznych (jeżeli zajdzie taka konieczność); c)uporządkowanie placu budowy/robót; d)przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 3.Wszystkie elementy wyszczególnione wyżej zostaną ujęte w cenie ofertowej zamówienia, w tym celu przed przystąpieniem do zamówienia, Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu. 4.Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Wykonawca przedłoży w tym celu stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją). 5.Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną. 6.Ponadto, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje a po zakończeniu robót uporządkuje teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zabezpieczy teren robót. Szkody wynikłe z braku zabezpieczeń Wykonawca pokryje na własny koszt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.złożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków opisanych w punktach: 1, 2, 3, 4 z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty i wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 ze zm. Dz. U. 2008, nr 188, poz. 1155) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę cenową Wykonawcy, 2. Kosztorys ofertowy Wykonawcy, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z podaniem osób uprawnionych do reprezentacji podmiotu, kapitału założycielskiego oraz profilu działania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,łącznie z wykazaniem funkcji kierownika robót w zakresie konstrukcyjno - budowlanym - co najmniej 1 osoba. Alternatywnie Wykonawcy mogą przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 ze zm. Dz. U. 2008, nr 188, poz. 1155). 6.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru wykonanych robót, listy referencyjne od byłych kontrahentów), 7.Potwierdzoną kopię uprawnień kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń, 8.Potwierdzoną kopię zaświadczenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, 9.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10.Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom wraz z wskazaniem tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie o braku podwykonawców, 11.Oświadczenie o przedłużeniu rękojmi, 12.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 ze zm. Dz. U. 2008, nr 188, poz. 1155). 14.Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mg4.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach