Przetargi.pl
Wymiana części poziomu instalacji wody zimnej w piwnicy wraz z dostosowaniem instalacji w pomieszczeniu wlotu wody do aktualnie obowiązujących przepisów – przebudowa pompowni dla instalacji wody bytowej i instalacji przeciwpożarowej i hydrantowej w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie.

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    Marymoncka 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
    REGON: 00028909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana części poziomu instalacji wody zimnej w piwnicy wraz z dostosowaniem instalacji w pomieszczeniu wlotu wody do aktualnie obowiązujących przepisów – przebudowa pompowni dla instalacji wody bytowej i instalacji przeciwpożarowej i hydrantowej w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wymiana części poziomu instalacji wody zimnej w piwnicy wraz z dostosowaniem instalacji w pomieszczeniu wlotu wody do aktualnie obowiązujących przepisów – przebudowa pompowni dla instalacji wody bytowej i instalacji przeciwpożarowej i hydrantowej w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie. 2. Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej łącznie nazywane „dokumentacją projektową”. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych ujętych w dokumentacji projektowej, a w tym m.in.: 1) wymianę części poziomu zimnej wody w piwnicy i na niskim parterze w budynku A na terenie Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie przy ul. Marymonckiej 99/103; 2) montaż zasuwy odcinającej DN65 za istniejącą zasuwą DN80, umieszczoną za istniejącym wodomierzem kołnierzowym JS50NK, stanowiącą zakończenie przyłącza wody i montaż za projektowaną zasuwą DN65 na odejściu na instalację zimnej wody na cele socjalno- bytowe zespołu zabezpieczającego DN50 przed przepływem zwrotnym; 3) rozbiórkę istniejących oraz wykonanie nowych ścian w pomieszczeniu pompowni oraz wykonanie generalnego remontu pomieszczenia; 4) wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej zestaw pompowy oraz gniazda bytowe, oświetleniowej oraz SSP; 5) wykonanie kompletnej pompowni dla instalacji zimnej wody na cele socjalno-bytowe i instalacji przeciwpożarowej hydrantowej w budynku A na terenie Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie przy ul. Marymonckiej 99/103. 4. Informacje o obiekcie. Budynek będący przedmiotem opracowania położony jest przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie. Budynek położony jest wśród zabudowań wolnostojących, frontowa elewacja wraz wejściem głównym stanowi pierzeję ul. Marymonckiej. W budynku prowadzona jest działalność usługowa (usługi oświaty). Jest to budynek wolnostojący, składający się z powiązanych ze sobą funkcjonalnie i komunikacyjnie segmentów o zróżnicowanych wysokościach (od 1 do 7 kondygnacji nadziemnych). Przedmiotowy budynek posiada konstrukcję szkieletową ze stropami gęstożebrowymi – Ackermana. Budynek posadowiony za pośrednictwem słupów żelbetowych na stopach żelbetowych trapezowych. Głębokość posadowienia 4,3 m p.p.t. Ściany wypełniające szkielet – podokienniki murowane z gazobetonu. Pokrycie dachu papą. Stolarka okienna – pcv w kolorze białym. W późniejszym okresie (lata 2005-2006) na dziedzińcu przedmiotowego budynku zrealizowany został pawilon powiększający przestrzeń foyer przed salą dydaktyczną. Budynek ten został wzniesiony w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne murowane z pustaków typu Porotherm gr. 25cm klasy 15MPa, ocieplone wełną o min. grubości 10 cm. Wykończenie zewnętrzne stanowi warstwa dociskowa z cegły klinkierowej gr. 12 cm (w kolorze ochry). Ściany fundamentowe z bloczków betonowych z betonu B30. Stropy gęstożebrowe systemu Porotherm z nadbetonem B30 grubości 6 cm. Grubość stropu 29 cm. Na ścianach zewnętrznych wieńce żelbetowe 25x30 cm. Według dokumentacji archiwalnej budynek posadowiony jest na stopach fundamentowych oraz ławach. Ława fundamentowa szerokości 50 cm, stopy 120x120 cm na głębokości 0,96 m p.p.t. Pokrycie dachowe – blacha aluminiowa powlekana w kolorze jasnym szarym, częściowo – papa termozgrzewalna. Ślusarka okienna i drzwiowa – aluminiowa. Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje: elektryczne, wodociągowo-kanalizacyjną, hydrantową do celów p.poż., gazową, telefoniczną, odgromową, sygnalizacji pożaru. 5. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca (jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy) zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej i bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wymaganie to nie dotyczy osób wykonujących czynności związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dostawców materiałów i urządzeń. Wymagania wynikające z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-com). W przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców Zamawiający żąda wskazania którą część zamówienia, Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom oraz (o ile są już znani) podania firm podwykonawców. 7. Roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie mającym charakter biurowo-dydaktyczno-laboratoryjny, dlatego konieczne będzie dostosowanie godzin pracy a także terminów oraz czasu wykonywania robót głośnych do wymagań postawionych w tym zakresie przez Zamawiającego oraz zachowanie dużej staranności w utrzymaniu porządku w obiekcie m.in. poprzez zabezpieczanie elementów narażonych na zniszczenie. 8. Wykonawca jest zobowiązany maksymalnie ograniczyć czas konieczny do odcięcia wody w budynku. W tym celu nowe instalacje muszą być wykonane w całości przed przyłączeniem ich do sieci wodociągowej. 9. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać prace wymagające wyłączenia dostawy wody wyłącznie poza godzinami pracy CMKP i wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu terminu planowanego wyłączenia dostawy wody z przedstawicielem Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace głośne i uciążliwe wyłącznie w dni, które są dniami wolnymi od pracy dla Zamawiającego lub w pozostałe dni w godzinach 16:00-22:00. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami, wiedzą techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 12. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 13. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, wszystkie niezbędne urządzenia i materiały oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją robót, a także sprzęt niezbędny do wykonania tych robót. 14. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom prawa budowlanego dla wyrobów wprowadzonych do obrotu i dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. 15. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 16. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (urządzenia, materiały i robociznę) wynosi nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 84 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia konserwacji zamontowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. 17. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z dokumentacją projektową, na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) łącznej cenie ofertowej za wykonanie zamówienia, b) okresie gwarancji oraz terminie wykonania zamówienia, c) warunkach płatności i terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) pełnomocnictwo, w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ (oraz w sekcji III ogłoszenia o zamówieniu), którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach