Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-137 Bydgoszcz, ul. Gackowskiego 1B
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3201410 , fax. 052 3201420
- Data zamieszczenia: 2009-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
ul. Gackowskiego 1B 1B
85-137 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3201410, fax. 052 3201420
REGON: 09151052300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o. art.3 ust.1 pkt 3 lit.b Pzp
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana części pokrycia dachowego z gontów bitumicznych budynku przy ul. Gackowskiego 1B w Bydgoszczy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach prac objętych przedmiotem zamówienia należy : 1) wykonać nowe pokrycie dachowe nad mieszkaniem 32 Gackowskiego 1B 2) wprowadzić granulat w pustą przestrzeń 7 daszków (załącznik fotograficzny Nr 1), Ze względu na specyfikę robót, Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia szczegółowego zakresu robót wraz z kosztorysem szczegółowym. Zaleca się przed złożeniem oferty wykonać wizję lokalną budynku. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi zgodnie z kosztorysem powykonawczym. W ofercie należy skalkulować: 1) wykonanie nowego pokrycia dachowego gontami nad mieszkaniem Nr 32 (gonty wzorem i kolorem należy dobrać do istniejących), wraz z koniecznymi obróbkami blacharskimi i ponownym mocowaniem piorunochronu budynku, 2) wprowadzenie do siedmiu daszków granulatu materiału termoizolacyjnego na grubość 20 cm (dostęp poprzez wykonanie otworu w połaci dachowej, dopuszcza się inną technologię wykonania), W oparciu o ceny jednostkowe z formularza ofertowego, rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi kosztorysem powykonawczym zaakceptowanym przez Zamawiającego. W przypadku konieczności poszerzenia zakresu robót, Wykonawca zobligowany będzie do poinformowania o tym Zamawiającego. Rozpoczęcie robót dodatkowych może nastąpić dopiero po uprzednim podpisaniu protokołu konieczności, który będzie stanowił podstawę uwzględnienia tego zakresu robót w kosztorysie powykonawczym. Jeżeli konieczne rozszerzenie zakresu robót nie odpowiada opisowi w formularzu ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego cenę jednostkową tych robót, wyliczoną według cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i robocizny publikowanych w wydawnictwie (Sekocenbud) w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzona oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR). Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub w innej formie działania. 3. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, Wykonawcy współubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących wspólnie Wykonawców. 4. Zapisy SIWZ dotyczące wymagań stawianych Wykonawcom mają zastosowanie do wszystkich współubiegających się Wykonawców. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Części VII SIWZ składają wszyscy współubiegający się o zamówienie Wykonawcy. 5. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 6. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty. 7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się nadto Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, a także Wykonawców, którzy : 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 8. Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia. 9. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiającego, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika Nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.btbs.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Osuszanie i izolacja piwnic budynku przy ul. Wysokiej 16 w Toruniu
Dodano: 2014-07-10
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY UL. POMIANOWSKIEGO 1 W KORONOWIE
Dodano: 2013-10-29- Docieplenie przegród budowlanych budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy wraz z robotami zewnętrznymi oraz dobudową szybu windowego
Dodano: 2013-06-25 - Modernizacja obiektu dydaktycznego zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego 12 w Bydgoszczy - etap I część III.
Dodano: 2012-08-29 - Remont elewacji frontowych z kolorystyką i izolacją przeciwwilgociową ścian piwnic w budynkach Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy przy ul. Staszica 3 i 5.
Dodano: 2012-07-11 - Termomodernizacja budynku klas I - III
Dodano: 2011-10-17 - Docieplenie ścian i dachu budynku zakładowej pralni w Domu Pomocy Społecznej w Tarnówku
Dodano: 2011-08-08 - Termomodernizacja będącego w rozbudowie budynku socjalno-mieszkalnego oraz administracyjno-mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Tarnówku
Dodano: 2010-08-30 - Poprawa infrastruktury oświatowej w gminie Bartniczka poprzez termomodernizację Publicznego Gimnazjum w Jastrzębiu.
Dodano: 2010-04-27 - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na docieplenie ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Huzarskiej 7 w Bydgoszczy należącego do Bydgoskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Dodano: 2010-02-26