Gmina Bytów ogłasza przetarg
- Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
- Data zamieszczenia: 2019-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
ul. 1-go Maja 15
77-100 Bytów, woj. pomorskie
tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
REGON: 77097949900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana części pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Domańskiego 13 w Bytowie - etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Zakres robót obejmuje m.in.: - wymianę istniejącego pokrycia dachowego - wzmocnienie i wymiana elementów dźwigarów dachowych - wymurowanie kominków wentylacyjnych - wykonanie instalacji odgromowej i słupków asekuracyjnych oraz instalacji ogrzewania rynien nad wejściem do budynku Do obowiązków Wykonawcy należy: a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; d) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane; e) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót; f) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; g) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; h) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody; i) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy; j) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; k) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; l) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. 10 Lutego 1 lok. 9 i lok. 13 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 21/7 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Dworcowej 4/3 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 52 m 4 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Powstańców Warszawy 5/1 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Remont budynku Urzędu Gminy w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Dodano: 2024-07-19 - Remont zabytkowego kościoła p.w. Świętego Ducha w Dzierzgoniu
Dodano: 2024-07-04 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-03 - Remont starego młyna na rzece Radunia w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Dodano: 2024-06-28 - Remont budynku Urzędu Gminy w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Dodano: 2024-06-28