Przetargi.pl
WYMIANA BRAM GARAŻOWYCH BUDYNKACH GARAŻOWYCH W KŁODZKU I DUSZIKACH ZDRÓJ

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 126
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 765 68 42 , fax. 071 765 68 44, 765-68-02
  • Data zamieszczenia: 2011-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 765 68 42, fax. 071 765 68 44, 765-68-02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA BRAM GARAŻOWYCH BUDYNKACH GARAŻOWYCH W KŁODZKU I DUSZIKACH ZDRÓJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: - Zdemontowanie istniejących bram garażowych - Obcięcie zawiasów po zdemontowanych bramach i demontaż prowadnic górnych - Rozebranie betonowych bloków oporowych wraz ze zbędnymi blokadami bram - Montaż bram garażowych - dwuskrzydłowych, ocieplanych, w świetle istniejących ościeży - Osadzenie progów z kątownika metalowego - Naprawa posadzki betonowej w świetle bram garażowych - Wymiana naświetli metalowych nad bramami - Malowanie farbą olejną istniejących narożników metalowych - Malowanie numerów na bramach - Przekazanie materiałów uzyskanych z demontażu do magazynu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452111483
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla zadania Nr 1 - 14.300,00 zł, b) dla zadania Nr 2 - 1.360,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 09.05.2011r. do godz. 10.00. 3. Wadium w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 09.05.2011r. do godz. 10.00. Nie spełnienie w/w warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art.24.2 pkt 2 Ustawy). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem dla zadania Nr 1- wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wymianę bram garażowych w bud. 16, 19, 20 i 35 w JW. 4161 Kłodzko lub/i dla zadania Nr 2 - wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wymianę bram garażowych w bud. 15 w OSPG Jodła w Dusznikach Zdrój.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną