Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3427831 , fax. 94 4324328
- Data zamieszczenia: 2019-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Szczecińska 31
75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3427831, fax. 94 4324328
REGON: 33096113200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl/html/przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana barier ochronnych U-12 w ciągu DW 151 w m. Choszczno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje: Wymianę barier ochronnych U-12 w ciągu DW 151 w m. Choszczno. Zakres robót: 1) roboty rozbiórkowe – demontaż wygrodzeń typu U-12a i U-12b z wywozem na plac składowy OD Choszczno – 452,00 m 2) zakup i ustawienie wygrodzeń ochronnych, segmentowanych U-12a i U-12b z zabetonowaniem podstaw w dołkach o wym. 0,2 m x 0,2 m na głębokość 0,5 m (beton C12/C15) – 434,00 m. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C” SIWZ i SST. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały/produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom/produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów/produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów/produktów. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienione w Przedmiarze robót polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233280-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (załącznik 1 do rozdziału B SIWZ) 2) Wyceniony Przedmiar Robót (załącznik nr 3 do rozdziału B SIWZ); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 2. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 3. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej oryginał ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ustawienie barier drogowych energochłonnych na DW 106
Dodano: 2020-10-22 - Ustawienie nowych oraz naprawa uszkodzonych barier drogowych w ciągu DW 151
Dodano: 2020-02-13 - Wymiana i remont barier na wiadukcie w ciągu DW 142 w km 24+661 JNI 14240022
Dodano: 2019-10-04 - Wymiana i regulacja poręczy sprężystych oraz naprawa poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 121
Dodano: 2019-08-14 - Ustawienie barier drogowych wraz z zabezpieczeniem skarpy w ciągu DW 171
Dodano: 2019-07-03 - Montaż i wymiana energochłonnych barier – droga wojewódzka nr 113 km 4+374 ÷ 8+223
Dodano: 2016-11-18 - Przebudowa mostu k/m Żelimucha w ciągu drogi wojewódzkiej nr 166 -urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2016-11-08