Przetargi.pl
Wymiana armatury regulacyjnej, odcinającej i zabezpieczającej w ramach modernizacji stacji redukcji gazu średniego ciśnienia dla obiektów przemysłowych INS

Instytut Nawozów Sztucznych ogłasza przetarg

  • Adres: 24-110 Puławy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 473 14 00 , fax. 81 473 14 10
  • Data zamieszczenia: 2014-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Nawozów Sztucznych
    Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 13A
    24-110 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 473 14 00, fax. 81 473 14 10
    REGON: 00004161900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana armatury regulacyjnej, odcinającej i zabezpieczającej w ramach modernizacji stacji redukcji gazu średniego ciśnienia dla obiektów przemysłowych INS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana armatury regulacyjnej, odcinającej i zabezpieczającej w ramach modernizacji stacji redukcji gazu średniego ciśnienia dla obiektów przemysłowych Instytutu Nawozów Sztucznych. Zamówienie obejmuje dwa ciągi redukcyjne gazu zlokalizowane w stacji redukcji gazu (obiekt G-27) oraz jeden ciąg zabezpieczenia pieca tunelowego zlokalizowany w hali pieca tunelowego (obiekt G-29). Zakres dostawy obejmuje: 1.1. Dostawę kompletnej dokumentacji projektowej - wykonawczej i odbiorczej, uzgodnionej i zatwierdzonej z Zamawiającym oraz (jeśli to jest wymagane) z odpowiednimi urzędami i dostawcą gazu (Z.A. Puławy S.A.). 1.2. Demontaż istniejących elementów zabudowanych na rurociągach w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 1.3. Dostawę wszelkich urządzeń, armatury i materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową. 1.4. Wykonanie niezbędnych prób i badań. 1.5. Uruchomienie zabudowanej dostarczonej aparatury. 1.6. Przeprowadzenie przez Wykonawcę wszystkich odbiorów technicznych dopuszczających przedmiot zamówienia do użytkowania 1.7. Dostawę nietypowych części i narzędzi niezbędnych do serwisu lub remontu. 1.8. Dokumentacja techniczna zostanie dostarczona w 5 egzemplarzach wersji papierowej + 1 kopia CD w wersji elektronicznej, w oddzielnych segregatorach z opisem. Dokumentacja w języku polskim. Dokumentacja powinna zawierać w szczególności: - kompletną dokumentację techniczną z wyszczególnieniem elementów składowych i specyfikacją urządzeń oraz armatury. - schematy elektryczne, technologiczno-pomiarowe oraz rysunki montażowe. - protokoły z przeprowadzonych prób. - urządzenia i armatura powinna posiadać znak CE i mieć dołączoną Deklarację Zgodności zgodnie z wymogami Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WE. - dla elementów ciśnieniowych powinny być dostarczone Deklaracje Zgodności oraz niezbędne dokumenty odbiorowe zgodnie z Dyrektywą PED 97/23/WE. - instrukcję obsługi zawierającą instrukcję konserwacji i napraw urządzeń, armatury wraz wykazem części zamiennych i tabelą smarowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Nr 13002-01.00 stanowiąca załącznik Nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca zapewni bezpłatny przegląd techniczny w okresie gwarancji. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty i dokumentacje wymagane w załączniku nr 9 do SIWZ Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące od daty odbioru końcowego po uruchomieniu, potwierdzonym bezusterkowym protokołem odbioru. Baza dostawy DDP Puławy, Magazyn Zamawiającego - według Incoterms 2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421311409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 (słownie złotych: cztery tysiące pięćset). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnosi się w PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, na konto Zamawiającego numer konta PLN - 03 1240 2412 1111 0000 3610 6855 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym: Wymiana armatury regulacyjnej, odcinającej i zabezpieczającej w ramach modernizacji stacji redukcji gazu średniego ciśnienia dla obiektów przemysłowych INS - znak INS/TW-2/2014, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na wskazanym powyżej rachunku bankowym. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do podpisania oferty kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego, lub b) oryginał dokumentu będący każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach