Przetargi.pl
Wymiana 7 okien w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 - Publiczne Gimnazjum nr 5 ul. Powstańców Warszawskich 42, 62-680 Tarnowskie Góry

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-680 Tarnowskie Góry, ul. Powstańców Warszawskich 42
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 284 12 67 , fax. 0-32 284 12 67
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Tarnowskich Górach
    ul. Powstańców Warszawskich 42 42
    42-680 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 0-32 284 12 67, fax. 0-32 284 12 67
    REGON: 24012242100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana 7 okien w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 - Publiczne Gimnazjum nr 5 ul. Powstańców Warszawskich 42, 62-680 Tarnowskie Góry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana 7 okien w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 - Publiczne Gimnazjum nr 5 ul. Powstańców Warszawskich 42, 62-680 Tarnowskich Górach. Zakres robót obejmuje: demontaż istniejących 5 starych okien na holu dolnym od strony podwórza, dostawę i montaż 5 nowych okien typu PCV, białych 5 komorowych wraz z parapetami zewnętrznymi i obróbka tynkarska o wymiarach 2054 mm wysokość, 2370 mm szerokości, parapet zewnętrzny 240 cm. demontaż 2 okien na klatce schodowej na półpiętrze i parterze oraz montaż nowych 2 okien wraz z parapetami i obróbką tynkarską o wymiarach 1 okno: 1450 mm wysokość, 2420mm szerokość, parapet zewnętrzny 240 cm, 2 okno: 1075 mm wysokość 2240 mm szerokość, parapet zewnętrzny 222 cm. Szyby wszystkie U=1,1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art.24 Ustawy 5.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika robót Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie zrealizował przynajmniej 2 roboty o takim samym zakresie przedmiotowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art.22 ust.1 pkt 1-3) 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art.22 ust.1 pkt 4) 4.Wskazanie kierownika robót. 5 Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Kosztorys ofertowy uproszczony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zsp4.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach