Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Batorego 23
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7554760, 7555564 , fax. 022 7552085
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
ul. Batorego 23 23
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7554760, 7555564, fax. 022 7552085
REGON: 01719407000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wkd.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana 6 sztuk napędów zwrotnicowych i montaż tarczy ostrzegawczej na stacji Warszawa Śródmieście WKD - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych na stacji Warszawa Śródmieście WKD, polegających głównie na: 1) wymianie i montażu 6 szt. napędów zwrotnicowych na napędy po naprawie głównej, 2) montażu świetlnej tarczy ostrzegawczej semafora wjazdowego A (tor nr 1 - kierunek przeciwny do zasadniczego). Szczegółowy zakres zamówienia oraz sposób wykonania prac zawarto w Załączniku nr 3 do SIWZ Specyfikacja techniczna. Wykonawca winien dysponować kierownikiem robót z uprawnieniami kolejowymi bez ograniczeń, posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz pracownikami (co najmniej 2 osoby) posiadającymi kwalifikacje zgodne z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wykazu stanowisk bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego i warunków, jakie powinny spełniać osoby zatrudnione na tych stanowiskach oraz prowadzący pojazdy kolejowe. Termin realizacji zamówienia - 6 tygodni od podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349900003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - Wykonawca winien dysponować kierownikiem robót z uprawnieniami kolejowymi bez ograniczeń, posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz pracownikami (co najmniej 2 osoby) posiadającymi kwalifikacje zgodne z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wykazu stanowisk bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego i warunków, jakie powinny spełniać osoby zatrudnione na tych stanowiskach oraz prowadzący pojazdy kolejowe; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Brak spełnienia któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 Pzp) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - wg wzoru Załącznika nr 2; 3)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (pełnomocnictwo); 4)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykonawca załączy do oferty kserokopie uprawnień pracowników. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wkd.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz instalacja systemu kontroli wjazdu wraz z pobieraniem opłat Znak sprawy DZP/65/2014
Dodano: 2014-07-09 - Dostawa sześciu wykrywaczy materiałów wybuchowych
Dodano: 2013-10-04 - Dostawa sprzętu służącego do realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
Dodano: 2013-07-10 - Dostawa sprzętu służącego do realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
Dodano: 2013-06-13 - Dostawa pięciu wykrywaczy materiałów wybuchowych
Dodano: 2013-06-03 - Dostawa pięciu wykrywaczy materiałów wybuchowych
Dodano: 2013-04-24 - Zakup fotoradaru
Dodano: 2012-05-07 - Wymiana napędów zwrotnicowych na linii kolejowej WKD
Dodano: 2010-06-16