Dom Pomocy Społecznej "Kombatant" ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Batalionów Chłopskich 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-23 6721485, 6726043 w. 106 , fax. 0-23 6721485
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Kombatant"
ul. Batalionów Chłopskich 12 12
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 0-23 6721485, 6726043 w. 106, fax. 0-23 6721485
REGON: 13017559800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kombatant.lap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana 2 szt. dźwigów szpitalnych prod. K.D.O. na dźwigi szpitalne ze sterowaniem mikroprocesorowym, demontaż istniejących dźwigów, kompletację, dostawę i montaż nowych dźwigów wraz wykonaniem niezbędnych robót budowlano - instalacyjnych w tym wykonanie adaptacji istniejących szybów oraz modernizacji instalacji zasilającej w DPS Kombatant w Ciechanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Demontaż istniejących dźwigów. 2. Wykonanie robót murarskich i elektrycznych związanych z montażem dźwigów. 3. Wykonanie przebudowy szybów w zakresie koniecznym dla wbudowania drzwi automatycznych. 4. Dostawa, montaż i uruchomienie nowych dźwigów. 5. Malowanie szybów i maszynowni (farby ftalowe i emulsyjne). 6. Wykonanie posadzki z gresu antypoślizgowego na podłodze maszynowni. 7. Usprawnienie wentylacji grawitacyjnej. 8. Przystosowanie instalacji zasilania reduktora, oświetlenia szybu i maszynowni do aktualnych przepisów. 9. Badanie, odbiór, rejestracja dźwigów na koszt Wykonawcy. 10. Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi pracowników oraz awaryjnego uwalniania pasażerów. 11. Przekazanie urządzeń Zamawiającemu wraz 2 kompletami DTR instrukcje obsługi, uwalniania + tabliczki znamienne. (Szczegółowy opis zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 8.000,00zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 15 8213 0008 2001 0005 2331 0003 prowadzonym w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie - na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Potwierdzenie wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział oferenci spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają wymogi wynikające z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (DZ.U. nr 19, poz. 177), b) spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2 Charakterystyka dźwigu elektrycznego. 3 Informacje o zespołach dźwigowych. 4 Oświadczenie z art. 22 Ustawy PZP. 5 Oświadczenie z art. 24 Ustawy PZP. 6 Oświadczenie o akceptacji projektu umowy. 7 Dokumenty rejestrowe. 8 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego. 9 Zaświadczenie z ZUS. 10 Informacja o sytuacji finansowej. 11. Uprawnienia UDT do modernizacji, montażu. 12. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia. 13. Dane dotyczące podwykonawców. 14. Wykaz dźwigów zainstalowanych w obiektach medycznych (szpitale, domy pomocy społecznej itp.) z referencjami. 15. Oświadczenie o wizji lokalnej. 16. Dowód wpłacenia wadium. 17. Polisa ubezpieczeniowa. 18. Warunki gwarancji, serwis gwarancyjny. 19. Oświadczenie o złożeniu zabezpieczenia umowy. 20. Oświadczenie o serwisie i konserwacji. 21. Przedmiar robót. 22. Parafowany projekt umowy. 23. Oświadczenie o gwarancji na roboty budowlane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kombatant.lap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną