Przetargi.pl
Wymia stolarki okiennej i drzwiowej z dostosowaniem do przepisów p.poż oraz podwyższenie balustrady schodowej w budynku wielorodzinnym położonym przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymia stolarki okiennej i drzwiowej z dostosowaniem do przepisów p.poż oraz podwyższenie balustrady schodowej w budynku wielorodzinnym położonym przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zadania pod nazwą: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z dostosowaniem do przepisów p.poż oraz podwyższenie balustrady schodowej w budynku wielorodzinnym położonym przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy- na podstawie projektu: -Projekt budowlany doposażenia w instalację oddymiania z napowietrzaniem budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Orzycka 25 Warszawa, architektura-, autorstwa mgr inż. arch. Anny Łowińskiej - Fedorowskiej z 15.07.2010 r. oraz Decyzji Nr 178/2011 z dnia 23.03.2011r. 1.W zakres przedmiotu zamówienia wejdą n/w roboty: 1.1.w branży budowlanej: Zakres robót do wykonania: -Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo- kartonowych ognioochronnych zgodnie z dokumentacją projektową. -Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi aluminiowe EI 60 i EI 30. -Wymiana stolarki okiennej na okna aluminiowe EI 60. Zgodnie z wariantem II dokumentacji projektowej (zamiast glifów oddzielenia ppoż. przy oknach okna klatki schodowej i holu windowego zostaną wymienione na okna o zwiększonej odporności ogniowej). -Wykonanie obudowy glifów drzwiowych - drzwi wejściowe do budynku od strony wschodniej i zachodniej. -Podwyższenie balustrady klatki schodowej oraz montaż bramki zabezpieczającej zejście do piwnicy z poziomu parteru. -Roboty dekarskie i wykonanie obróbek blacharskich. -Roboty malarskie - bez malowania klatki schodowej. 2. Czynności, o których mowa w pkt. 1 będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Służewiec. 3. Wszędzie tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: Projekt budowlany doposażenia w instalację oddymiania z napowietrzaniem budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Orzycka 25 Warszawa, architektura-, autorstwa mgr inż. arch. Anny Łowińskiej - Fedorowskiej z 15.07.2010 r. stanowiący Rozdział VI SIWZ, 4.1. przedmiar robót, kosztorys ślepy- nakładczy- stanowiący Rozdział IV SIWZ, 4.2 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Projekt budowlany doposażenia w instalację oddymiania z napowietrzaniem budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Orzycka 25 Warszawa, autorstwa mgr inż. arch. Anny Łowińskiej - Fedorowskiej z 15.07.2010 r. - załącznik nr 1 do specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pt. Wymagania dotyczące ślusarki okiennej i drzwiowej Orzycka 25 - autorstwa Haliny Sitnik, stanowiące Rozdział V SIWZ, 5. Istotne postanowienia umowy, stanowiące Rozdział III SIWZ, 6. Decyzja Nr 178/2011 z dnia 23.03.2011r. stanowiąca Rozdział VIII siwz . 7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, mają być wykonywane zgodnie z: 7.1. Projektami, stanowiącymi Rozdział VI siwz. 7.2. przedmiarami robót, które stanowią Rozdział IV siwz, 7.3. specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi Rozdział V siwz., 7.4.warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623) i jej przepisów wykonawczych, 7.5. Decyzją Nr 178/2011 z dnia 23.03.2011r. stanowiącą Rozdział VIII siwz. 7.6. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 7.7. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 7.8. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.8.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 7.8.1.1.w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót, 7.8.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 7.8.1.3. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 7.8.1.4. w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarach robót stanowiących Rozdział IV siwz, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 7.8.1.5. zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku określonym w pkt. 3.6.8.1.1. SIWZ, a także, jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania przedmiotu zamówienia; 7.8.1.6. ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia; 7.8.1.7. ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego; 7.8.1.8. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia; 7.8.1.9.zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom; 7.8.1.10. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane z późn. zmianami w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach i technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących Rozdział V SIWZ, w przedmiarach robót - stanowiących Rozdział IV SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania w/w robót dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto, podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, ocenę zgodności lub aprobatę techniczną, lub europejską aprobatę techniczną, lub krajową deklarację zgodności lub decyzję właściwego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru budowlanego o określeniu regionalnym wyrobu budowlanego . 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 9.1. prowadzenia dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 9.2. uzyskania własnym staraniem i kosztem pozwolenia na zajęcie chodnika przed budynkiem, na czas konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia. 9.3. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 500.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 9.4. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy oraz ubezpieczenia budowy i mienia na terenie budowy, 9.5. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 9.6. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 9.7. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p. poż. 9.8. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 9.9. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 9.10. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie : konstrukcyjno - budowlanym i kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 10. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji z instalacji wod-kan i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) oraz zastosowane materiały, na czas min.36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 36miesięcy. Dla zamontowanej stolarki aluminiowej, w tym na niezmienność barwy okien, na czas min 36 miesięcy. 12. Zastosowana przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud-Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR- dla IV kw. 2011 r. tj. dla robót budowlanych: Rbrutto=31,98 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto+ Kp+ Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 13. Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud -Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR- dla IV kw. 2011 r. i wynoszący dla robót budowlanych Kp= 60,00 %.Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 14. Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - wskaźnik zysku (Z) od (R + S + Kp) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud -Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR- dla IV kw. 2011 r. i wynoszący dla robót budowlanych Z = 11,4%. Wykonawca musi wpisać oferowany wskaźnik zysku W(Z) w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 15. Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud -Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR- dla IV kw. 2011 r. i wynoszący dla robót budowlanych Wkz =9,6 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 16. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - ceny materiałów - bez kosztów zakupu-nie mogą być wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud informacja o cenach czynników produkcji RMS - ceny średnie cenników IMB, IMI, IME w kwartale, w którym zostało ogłoszone postępowanie. 17. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 20. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112300
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną