Przetargi.pl
wyłonienie zespołu zarządzającego projektem p.n. Teraz Fizyka. Nowe formy kształcenia bliżej pracodawcy realizowanym przez Akademię Górniczo-Hutniczą im. St. Staszica w Krakowie - ZP/0738/2010

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
  • Data zamieszczenia: 2010-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
    REGON: 00000157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie zespołu zarządzającego projektem p.n. Teraz Fizyka. Nowe formy kształcenia bliżej pracodawcy realizowanym przez Akademię Górniczo-Hutniczą im. St. Staszica w Krakowie - ZP/0738/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr: 1 Temat: koordynator ds. kierunku Fizyka Medyczna Do obowiązków koordynatora kierunku Fizyka Medyczna będzie należało: 1. Nadzór nad poprawnością merytoryczną i logistyczną realizacji zadań projektu związanych z kierunkiem studiów fizyka medyczna, w szczególności w zakresie: koordynacji działań merytorycznych i logistycznych związanych z realizacją zadań związanych z kierunkiem studiów fizyka medyczna, odpowiedzialność za merytoryczny postęp realizacji zadań projektu związanych z kierunkiem studiów fizyka medyczna, promocji projektu, w tym współudział w merytorycznym opracowaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu, rekrutacji kandydatów, zapewnienia sprawnego funkcjonowania systemu stypendialnego, merytoryczny nadzór nad programami zajęć planowanych, nadzoru nad przebiegiem zajęć wyrównawczych, nadzór nad jakością realizowanych programów i treści dydaktycznych, kontrolowanie poziomu zajęć i ich przebiegu, organizacji praktyk, organizacji staży zawodowych, organizacji wyjazdów studyjnych, udziału studentów w zagranicznych konferencjach szkoleniowych. wykonywanie zadań powierzonych przez Kierownika Projektu, Wsparcie Kierownika projektu w planowaniu, monitorowaniu, kontrolowaniu wszystkich etapów projektu, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, wytycznych, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków EFS w ramach PO KL, 2. Przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań projektu wymienionych w punkcie 1 zgodnie z harmonogramem. Zadanie częściowe nr: 2 Temat: koordynator ds. kierunku Fizyka Techniczna Do obowiązków koordynatora kierunku Fizyka Techniczna będzie należało: 1. Nadzór nad poprawnością merytoryczną i logistyczną realizacji zadań projektu związanych z kierunkiem studiów fizyka techniczna, w szczególności w zakresie: - koordynacji działań merytorycznych i logistycznych związanych z realizacją zadań związanych z kierunkiem studiów fizyka techniczna, - odpowiedzialność za merytoryczny postęp realizacji zadań projektu związanych z kierunkiem studiów fizyka techniczna, - promocji projektu, w tym współudział w merytorycznym opracowaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu, - rekrutacji kandydatów, - zapewnienia sprawnego funkcjonowania systemu stypendialnego, - merytoryczny nadzór nad programami zajęć planowanych, - nadzoru nad przebiegiem zajęć wyrównawczych, - nadzór nad jakością realizowanych programów i treści dydaktycznych, - kontrolowanie poziomu zajęć i ich przebiegu, - organizacji praktyk, - organizacji staży zawodowych, - organizacji wyjazdów studyjnych, - udziału studentów w zagranicznych konferencjach szkoleniowych. - wykonywanie zadań powierzonych przez Kierownika Projektu, - Wsparcie Kierownika projektu w planowaniu, monitorowaniu, kontrolowaniu wszystkich etapów projektu, - przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, wytycznych, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków EFS w ramach PO KL, 2. Przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań projektu wymienionych w punkcie 1 zgodnie z harmonogramem. Zadanie częściowe nr: 3 Temat: specjalista ds. finansowych projektu Do obowiązków specjalisty ds. finansowych projektu będzie należało w szczególności: 1. monitoring i kontrola realizacji finansowej poszczególnych zadań zawartych w budżecie (kwotowo i względem kwalifikowalności rodzaju wydatków), bieżąca kontrola wykorzystania stopnia środków, 2. nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji płatności zawartych w harmonogramie projektu oraz w harmonogramie płatności projektu, 3. sporządzanie wniosków płatniczych projektu, 4. sporządzanie wniosków o zmiany w harmonogramie i kosztorysie projektu (przesunięcia środków), 5. sporządzanie sprawozdań finansowych projektu dla potrzeb instytucji wdrażającej 6. wypełnianie formularzy PEFS, 7. kontrola prawidłowości wypełniania druków uczestnictwa. Zadanie częściowe nr: 4 Temat: specjalista ds. administracyjnych projektu Do obowiązków specjalisty ds. administracyjnych projektu w szczególności będzie należało: 1. Prowadzenie dokumentacji dot. Projektu, 2. kontrola i opisywanie dokumentów finansowych oraz nadzór nad prawidłowym ich obiegiem 3. opisywanie i rejestracja faktur, zgodnie z wytycznymi programu POKL i zasadami obowiązującymi na uczelni współpraca z Kwesturą AGH 4. Prowadzenie rejestru umów, wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych, wystawianie delegacji krajowych i zagranicznych zgodnie z wytycznymi programu i zasadami obowiązującymi w Uczelni. 5. Sporządzanie umów o pracę, cywilno-prawnych (o dzieło, zlecenia) wraz kompletem dokumentów (rachunki, oświadczenia) zgodnie z wytycznymi programu i zasadami obowiązującymi w Uczelni. 6. Przygotowywanie zamówień zgodnie z wytycznymi programu. 7. Nadzór nad właściwą i terminową realizacją poszczególnych działań. 8. Kontrola przygotowania materiałów promujących projekt (opisy i loga). 9. Bieżąca współpraca z koordynatorami zadań i kierownikiem projektu 10. Sporządzanie protokołów ze spotkań informacyjnych, zebrań zespołu zarządzającego, konferencji związanych z realizacją projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach