Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg
- Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
- Data zamieszczenia: 2010-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Al. Mickiewicza 30 30
30-059 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
REGON: 00000157700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wyłonienie zespołu zarządzającego projektem p.n. Teraz Fizyka. Nowe formy kształcenia bliżej pracodawcy realizowanym przez Akademię Górniczo-Hutniczą im. St. Staszica w Krakowie - ZP/0738/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie częściowe nr: 1 Temat: koordynator ds. kierunku Fizyka Medyczna Do obowiązków koordynatora kierunku Fizyka Medyczna będzie należało: 1. Nadzór nad poprawnością merytoryczną i logistyczną realizacji zadań projektu związanych z kierunkiem studiów fizyka medyczna, w szczególności w zakresie: koordynacji działań merytorycznych i logistycznych związanych z realizacją zadań związanych z kierunkiem studiów fizyka medyczna, odpowiedzialność za merytoryczny postęp realizacji zadań projektu związanych z kierunkiem studiów fizyka medyczna, promocji projektu, w tym współudział w merytorycznym opracowaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu, rekrutacji kandydatów, zapewnienia sprawnego funkcjonowania systemu stypendialnego, merytoryczny nadzór nad programami zajęć planowanych, nadzoru nad przebiegiem zajęć wyrównawczych, nadzór nad jakością realizowanych programów i treści dydaktycznych, kontrolowanie poziomu zajęć i ich przebiegu, organizacji praktyk, organizacji staży zawodowych, organizacji wyjazdów studyjnych, udziału studentów w zagranicznych konferencjach szkoleniowych. wykonywanie zadań powierzonych przez Kierownika Projektu, Wsparcie Kierownika projektu w planowaniu, monitorowaniu, kontrolowaniu wszystkich etapów projektu, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, wytycznych, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków EFS w ramach PO KL, 2. Przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań projektu wymienionych w punkcie 1 zgodnie z harmonogramem. Zadanie częściowe nr: 2 Temat: koordynator ds. kierunku Fizyka Techniczna Do obowiązków koordynatora kierunku Fizyka Techniczna będzie należało: 1. Nadzór nad poprawnością merytoryczną i logistyczną realizacji zadań projektu związanych z kierunkiem studiów fizyka techniczna, w szczególności w zakresie: - koordynacji działań merytorycznych i logistycznych związanych z realizacją zadań związanych z kierunkiem studiów fizyka techniczna, - odpowiedzialność za merytoryczny postęp realizacji zadań projektu związanych z kierunkiem studiów fizyka techniczna, - promocji projektu, w tym współudział w merytorycznym opracowaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu, - rekrutacji kandydatów, - zapewnienia sprawnego funkcjonowania systemu stypendialnego, - merytoryczny nadzór nad programami zajęć planowanych, - nadzoru nad przebiegiem zajęć wyrównawczych, - nadzór nad jakością realizowanych programów i treści dydaktycznych, - kontrolowanie poziomu zajęć i ich przebiegu, - organizacji praktyk, - organizacji staży zawodowych, - organizacji wyjazdów studyjnych, - udziału studentów w zagranicznych konferencjach szkoleniowych. - wykonywanie zadań powierzonych przez Kierownika Projektu, - Wsparcie Kierownika projektu w planowaniu, monitorowaniu, kontrolowaniu wszystkich etapów projektu, - przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, wytycznych, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków EFS w ramach PO KL, 2. Przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań projektu wymienionych w punkcie 1 zgodnie z harmonogramem. Zadanie częściowe nr: 3 Temat: specjalista ds. finansowych projektu Do obowiązków specjalisty ds. finansowych projektu będzie należało w szczególności: 1. monitoring i kontrola realizacji finansowej poszczególnych zadań zawartych w budżecie (kwotowo i względem kwalifikowalności rodzaju wydatków), bieżąca kontrola wykorzystania stopnia środków, 2. nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji płatności zawartych w harmonogramie projektu oraz w harmonogramie płatności projektu, 3. sporządzanie wniosków płatniczych projektu, 4. sporządzanie wniosków o zmiany w harmonogramie i kosztorysie projektu (przesunięcia środków), 5. sporządzanie sprawozdań finansowych projektu dla potrzeb instytucji wdrażającej 6. wypełnianie formularzy PEFS, 7. kontrola prawidłowości wypełniania druków uczestnictwa. Zadanie częściowe nr: 4 Temat: specjalista ds. administracyjnych projektu Do obowiązków specjalisty ds. administracyjnych projektu w szczególności będzie należało: 1. Prowadzenie dokumentacji dot. Projektu, 2. kontrola i opisywanie dokumentów finansowych oraz nadzór nad prawidłowym ich obiegiem 3. opisywanie i rejestracja faktur, zgodnie z wytycznymi programu POKL i zasadami obowiązującymi na uczelni współpraca z Kwesturą AGH 4. Prowadzenie rejestru umów, wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych, wystawianie delegacji krajowych i zagranicznych zgodnie z wytycznymi programu i zasadami obowiązującymi w Uczelni. 5. Sporządzanie umów o pracę, cywilno-prawnych (o dzieło, zlecenia) wraz kompletem dokumentów (rachunki, oświadczenia) zgodnie z wytycznymi programu i zasadami obowiązującymi w Uczelni. 6. Przygotowywanie zamówień zgodnie z wytycznymi programu. 7. Nadzór nad właściwą i terminową realizacją poszczególnych działań. 8. Kontrola przygotowania materiałów promujących projekt (opisy i loga). 9. Bieżąca współpraca z koordynatorami zadań i kierownikiem projektu 10. Sporządzanie protokołów ze spotkań informacyjnych, zebrań zespołu zarządzającego, konferencji związanych z realizacją projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie obowiązków koordynatora zadania Wybór optymalnej technologii monitoringu mikrosejsmicznego w procesach szczelinowania hydraulicznego. Optymalizacja przetwarzania i interpretacji danych pomiarowych dla WGGiOŚ
Dodano: 2015-03-27 - obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz zamknięcia projektu pt Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych w ramach programu POIG - KC-zp.272-53/15
Dodano: 2015-02-04 - wyłonienie Kierownika Projektu oraz koordynatorów merytorycznych w projekcie Opracowanie wytycznych do zaprojektowania innowacyjnej technologii wydobycia gazu z łupków przy użyciu ciekłego CO2 na drodze analiz numerycznych i badań eksperymentalnych - KC-zp.272-21/15
Dodano: 2015-01-27 - Wykonywanie funkcji koordynatora projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu
Dodano: 2015-01-22 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu: Cybernetyczna wieś - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wieprz
Dodano: 2014-10-14 - wyłonienie zespołu zarządzającego do projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy Acronim: Muse
Dodano: 2014-09-04 - KOORDYNATOR PROJEKTU PN. BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO W GMINIE KŁAJ- ETAP 2
Dodano: 2014-07-25 - wyłonienie koordynatora merytorycznego projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy ACRONIM: MUSE - KC-zp.272-490/14.
Dodano: 2014-07-21 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowanie sieci współpracy na rzecz promocji Odnawialnych Źródeł Energii-BUSOZE, w ramach MRPO na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-06 - Obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz do zamknięcia projektu pt. Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych , do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, w ramach programu PO IG w okresie 01.06.2014-31.05.2015 r.
Dodano: 2014-05-02