Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg
- Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
- Data zamieszczenia: 2011-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
ul. Gołębia 24 24
31-007 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4324450, fax. 012 4324451 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy wymiany instalacji sygnalizacji pożaru (SAP) w budynku Pałacu Śniadeckich, mieszczącym się przy ul. Kopernika 27, w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy wymiany instalacji sygnalizacji pożaru (SAP) w budynku Pałacu Śniadeckich, mieszczącym się przy ul. Kopernika 27, w Krakowie. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, jak i przedmiar, stanowiące załącznik A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 81 stron). Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma charakter wyłącznie pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja techniczna oraz STWiOR. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, na potwierdzenie czego zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone wraz z zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy specyfikacją techniczną a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie wykonawcy przyjmuje się, że wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne ze specyfikacją techniczną. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające ze STWiOR w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ; 4. Wykonawca musi zapewnić, iż posiada aktualną autoryzację producenta oferowanego systemu na wykonanie (montaż) i konserwację instalacji sygnalizacji pożaru; 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty, liczony od daty odbioru końcowego zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Dodatkowo, wykonawca musi zapewnić bezpłatną konserwację zamontowanych instalacji: - sygnalizacji pożaru (SAP) przez - okres 36 miesięcy, zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej PKN-CEN/TS 54-14, tj. jeden raz na kwartał; 6. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, z uwzględnieniem jego zapisów, lecz nie później niż do dnia 15 września 2011r. 7. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o kosztorysy uproszczone wraz z zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji technicznej, rysunków i szkiców, STWiOR, przedmiaru oraz doświadczenia zawodowego; 8. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców; 9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ; 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych (PLN)). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych do grzania wody (z możliwością oddawania nadwyżki wyprodukowanej energii elektrycznej do sieci) dla domów jednorodzinnych w Gminie Ochotnica Dolna
Dodano: 2016-07-26 - Likwidacja pieców węglowych i podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego, położonego przy ul. Zamoyskiego 23 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-29 - Remont remizy strażackiej OSP Żelichów i budowa przy budynku pochylni dla niepełnosprawnych
Dodano: 2016-06-27 - Remont z wykonaniem wentylacji mechanicznej izolatek na II i III P Pawilonu M II
Dodano: 2016-06-15 - Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Ciężkowicach
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wewnętrznej instalacji wody w budynku mieszkalnym, pawilonie B, w Domu Pomocy Społecznej w Więckowicach, w zakresie pionów i podejść pod przybory
Dodano: 2016-06-02 - Likwidacja pieców węglowych i podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego, położonego przy ul. Mostowej 8 w Krakowie
Dodano: 2016-05-20 - Remont budynku przy ul. 29 Listopada 16 w Chrzanowie
Dodano: 2016-05-13 - Wymiana i remont instalacji elektrycznej wraz z dokumentacją i pomiarami w budynku Szkoły Podstawowej nr 5
Dodano: 2016-05-04 - przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej Nr I w Woli Rzędzińskiej
Dodano: 2016-04-29