Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu (sprzedaży), magazynowania i dostawy elementów małej architektury, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-542 Kraków, Za Torem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 1220102240, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Za Torem 22
    30-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 1220102240, , fax. -
    REGON: 36177709700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzm.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu (sprzedaży), magazynowania i dostawy elementów małej architektury, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu (sprzedaży), magazynowania i dostawy elementów małej architektury, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 139/2019. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje między innymi zakup (sprzedaż) w roku 2019, magazynowanie, dostawę i rozładunek na terenie Miasta Krakowa do końca kwietnia 2020r. odpowiednio: 1.1.1 Część 1 zamówienia - trampoliny pojedyncze okrągłe małe 4 sztuki, trampolina pojedyncza okrągła średnia 1 sztuka 1.1.2 Część 2 zamówienia – ławki długie z oparciem (ławka 1) 60 sztuk, ławki jednoosobowe z oparciem (ławka 2) 21 sztuk, stoły piknikowe 12 sztuk, ławki długie bez oparcia (ławka 3) 24 sztuk, stoliki szachowe 3 sztuk, ławki jednoosobowe bez oparcia (ławka 4) 9 sztuk, leżaki 16 sztuk 1.1.3 Część 3 zamówienia – huśtawki parkowe 3 sztuk, 1.1.4 Część 4 zamówienia – zestaw zabawowy wielofunkcyjny ze zjeżdżalnią dla dzieci powyżej 3 lat 1 sztuk, zestaw zabawowy wielofunkcyjny dwa domki do wspinania dla dzieci powyżej 3 lat 1 sztuk, huśtawka typu bocianie gniazdo 1 sztuk, hamak parkowy 4 sztuk, 1.1.5 Część 5 zamówienia – urządzenia siłowni zewnętrznej, tj. orbitek 1 sztuk, twister i wahadło 1 sztuk, biegacz podwójny 1 sztuk, odwodziciel i steper 1 sztuk, rowerek 1 sztuk. 1.2 Szczegółowy opis przedmiot zamówienia, opisujący wymagane parametry, funkcje i wymagania oraz warunki techniczne, jak i związane z magazynowaniem oraz dostawą zawarte są w pkt 3) 10. SIWZ, przy czym Zamawiający dopuszcza tolerancję w stosunku do podanych rozmiarów i wymiarów wobec wszystkich elementów +/- 10 % w odniesieniu do części od pierwszej do czwartej zamówienia oraz +/- 20 % w odniesieniu do części piątej zamówienia, niemniej podkreśla, że zmienione wymiary muszą zachować proporcję zgodną ze wzorem w stosunku do wszystkich wymiarów danego elementu, jak i jego całości. 1.3 Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do wbudowania (jako dostawa inwestorska), dla planowanej inwestycji pn.: „Budowa Parku Kieszonkowego przy ul. Naczelnej – Ogród nad Sudołem”, która będzie polegała na budowie wjazdu, budynku toalety publicznej wraz z wew. instalacjami wod-kan, i elektr., kanalizacji sanitarnej wewnętrznej w gruncie, instalacji wodociągowej wewnętrznej w gruncie wraz z przyłączem wodociągowym, wewnętrznej instalacji oświetleniowej w gruncie wraz z oprawami oświetleniowymi, altany, boiska trawiastego do gier zespołowych, placu zabaw, tablicy informacyjnej, poidełka oraz małej architektury w miejscu publicznym wraz z utwardzeniem terenu w postaci alejek parkowych, nawierzchni bezpiecznych i nawierzchni żwirowych, na dz. ewid. 370/3, 702, obr. 22, jedn. ew. Śródmieście w Krakowie. 1.4 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i odbiór w magazynie Wykonawcy do dnia 13.12.2019r., a następnie magazynowanie (przechowanie) przez Wykonawcę do dnia 30.04.2020r. przedmiotu zamówienia, przy zapewnieniu odpowiedniego stopnia zabezpieczenia i właściwych warunków, tak aby nie doszło do uszkodzenia lub utraty. Po tym terminie, jednak nie później niż do dnia 30.04.2020r. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia we wskazaną przez Zamawiającego lokalizację na terenie Miasta Krakowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do dostarczenia przedmiotu zamówienia przed dniem 30.04.2020r., jednak nie wcześniej niż 28.02.2020r. Zmawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę o terminie dostawy i rozładunku z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni roboczych. 1.5 Magazynowanie wszystkich elementów składających się na przedmiot zamówienia planowane jest zgodnie z powyższym zapisem do 30.04.2020r., z ewentualnym skróceniem lub wydłużeniem czasu magazynowania. 1.6 Zamawiający odbierze dostawę przedmiot zamówienia na podstawie protokołu odbioru, następnie zaplombuje całość przedmiotu zamówienia, a po terminie magazynowania (przechowywania), na koszt i ryzyko Wykonawcy, Zamawiający sprawdzi towar zgodnie z uprzednim zaplombowaniem. Następnie Wykonawca dostarczy i wyładuje własnym kosztem i staraniem przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Krakowa. 1.7 Wykonawca ma obowiązek zapewnienia miejsca do przechowywania przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia, kradzieże, dewastację itp. podczas przechowywania, do chwili odbioru całości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w miejscu docelowej dostawy na terenie Krakowa. 1.8 Wykonawca ma obowiązek zapewnić dwukrotnie transport i nocleg dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego w przypadku, gdy odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca przechowywania przedmiotu zamówienia będzie wynosić ponad 350 km w celu zaplombowania/odebrania elementów będących przedmiotem zamówienia. 1.9 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania dostawy, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym do oferty zobowiązany jest złożyć jego opis funkcjonalny i technicznych celem wykazania spełnienia wymagań opisanych w SIWZ. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 48 miesięczny okres gwarancji i rękojmi, liczony od dnia następnego po dostawie i rozładunku przedmiotu umowy. 4. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 5. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty powinien załączyć ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 7. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37441600-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3 Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) formularz oferty z załącznikami, 2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną