Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów i sprzętu biurowego oraz papieru w odniesieniu od jednej do dwóch części dla potrzeb Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. Nr sprawy CRZP/NCN/7/2011

Narodowe Centrum Nauki ogłasza przetarg

  • Adres: 30-081 Kraków, ul. Królewska 57
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 12 341 90 00 , fax. +48 12 341 90 99
  • Data zamieszczenia: 2011-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Nauki
    ul. Królewska 57 57
    30-081 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 12 341 90 00, fax. +48 12 341 90 99
    REGON: 12136153700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncn.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja wykonawcza w rozumieniu ustawy o finansach publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów i sprzętu biurowego oraz papieru w odniesieniu od jednej do dwóch części dla potrzeb Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. Nr sprawy CRZP/NCN/7/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów i sprzętu biurowego oraz papieru w odniesieniu od jednej do dwóch części dla potrzeb Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. 1.1 Zamówienie obejmuje w szczególności: 1.1.1 Część 1 - Dostawa materiałów i sprzętu biurowego, zgodnie z zapotrzebowaniem określonym w załączniku A do SIWZ. 1.1.2 Część 2 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek, zgodnie z zapotrzebowaniem określonym w załączniku B do SIWZ. 2. Wymagania ogólne dla wszystkich części zamówienia: 2.1 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia sukcesywnie we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 12 miesięcy, liczonych od dnia udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy, bądź do czasu wyczerpania kwoty na którą zawarto umowę na realizację przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż przez okres 15 miesięcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. W przypadku wyczerpania kwoty umowy przed upływem 12 miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia, umowa wygasa, zaś Zamawiający ogłosi nowe postępowanie przetargowe. 2.2 Zamawiający zastrzega, iż ilość zamawianych materiałów stanowi wartość szacunkową i może ulec zmianie (przemieszczenia ilościowe pomiędzy poszczególnymi rodzajami zamawianych artykułów w ramach kwoty umownej, tj. ceny oferty najkorzystniejszej) w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem jakości oferowanych artykułów przy zachowaniu szczegółowych zapisów w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia. Wskazane w SIWZ nazwy własne, typy, modele, symbole itp. mają jedynie charakter wzorcowy. a. Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane przez zamawiającego. b. Równoważny artykuł winien być określony z nazwy (nazwa, model, typ etc.) oraz poprzez podanie producenta, a w celu oceny równoważności oferowanego artykułu wykonawca obowiązany wskazać w przedkładanej ofercie właściwości materiału zamiennego poprzez dołączone opisy właściwości technicznych, funkcjonalnych w załączonej kalkulacji bądź poprzez dołączenie katalogów producenta lub informacji wygenerowane elektronicznie z oficjalnych portali lub stron internetowych producentów etc. 2.4 Całość sprzętu musi być fabrycznie nowa i objęta co najmniej 12 miesięczną gwarancją w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu szczegółowych warunków wskazanych przy opisie poszczególnych elementów zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia odpowiedzialności za wady fizyczne i prawne dostarczanych elementów zamówienia na podstawie odrębnych przepisów. 2.5 W przypadku stwierdzenia wad fizycznych bądź niezgodności ilości i rodzaju dostarczonych materiałów ze złożonym zapotrzebowaniem, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jego nieodpłatną wymianę lub usunięcie wady w terminie 3 dni od zgłoszenia reklamacji. 2.6 Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2.7 Wykonawca musi skalkulować w ofercie koszty transportu i dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Narodowego Centrum Nauki przy ul. Królewskiej 57, 30-081 Kraków, I piętro (budynek Firmy Biprostal S.A.) zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem ze strony Zamawiającego w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2.8 Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, na co najmniej dwa sposoby spośród następujących: a. zgłoszenie telefoniczne, b. zgłoszenie za pośrednictwem faxu, c. zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej, d. zgłoszenie za pośrednictwem formularza umieszczonego na platformie internetowej z indywidualnym kontem Zamawiającego oraz ograniczeniem listy dostępnych artykułów do przedmiotów objętych niniejszym postępowaniem w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia (sposób dokonywania zamówień preferowany przez Zamawiającego). 2.9 Dostawa partii zamówionych materiałów musi nastąpić nie później niż 48 godz. od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 2.10 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do dostarczenia przykładowych próbek materiałów, w celu oceny ich równoważności w terminie dwóch dni od wezwania. Przedłożone próbki podlegają zwrotowi na wniosek Wykonawcy. 2.11 Wykonawca musi przedstawić cenę oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji w oparciu załączniki A i B, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2.12 Wykonawca musi zapewnić, iż podane w ofercie ceny jednostkowe oferowanych materiałów i urządzeń nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 2.13 W przypadku, gdy wskazane przez Zamawiającego bądź oferowane przez Wykonawcę materiały biurowe nie występują w obrocie handlowym w opakowaniach lub ilościach podanych w niniejszym załączniku, Wykonawca zobowiązany jest do przeliczenia ceny adekwatnie do pożądanych przez Zamawiającego ilości. 2.14 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2.15 Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości: 1.1 dla części 1 w kwocie 3 000,00 zł. PLN (słownie: trzy tysiące złotych PLN), 1.2 dla części 2 Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN PL: 12-10600076-0000331000183348, SWIFT: BPHKPLPK.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncn.gov.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach